Beantwoord

Bestelling informatie

Ik wil weten of er op vrijdag 7/12/2018 een bestelling is geplaatst bij mijn nmbre Blanca Olivares, omdat een pakket met mijn telefoon aan mijn huis is aangekomen met mijn informatie en ik doe geen verzoek
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 december 2018, 11:55

Beste @Hijadios9 Begrijp ik het goed dat jij dat niet besteld hebt?

Heb je jouw bestelling online of via de telefoon gedaan? Dan heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Gaat het om een mobiel abonnement? Vul het retourformulier in om je aankoop te annuleren. Gaat het om je bestelling voor T-Mobile Thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800-0092.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @Hijadios9 Begrijp ik het goed dat jij dat niet besteld hebt?

Heb je jouw bestelling online of via de telefoon gedaan? Dan heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Gaat het om een mobiel abonnement? Vul het retourformulier in om je aankoop te annuleren. Gaat het om je bestelling voor T-Mobile Thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800-0092.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Blanca Olivares,,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee naar je bestelling.

Reageer