Beantwoord

Bestelling tijdens bezorgen niet geleverd

• 10 januari 2019
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb 3 januari mijn abonnement verlengt, met de nieuwe Iphone XS Max Goud, hij was toen nog niet op voorraad dus ik zou het te horen krijgen wanneer deze weer op voorraad zou zijn. Gister kreeg ik een mail van de Amp groep om een afspraak te maken om mijn nieuwe telefoon te bezorgen. Ik heb een afspraak gemaakt en hij werd vandaag gebracht, om te legitimeren werd er een verblijfsvergunning laten zien, dat werd niet geaccepteerd, wat ik dus erg raar vind want de telefoon die ik nu heb, was precies op de zelfde manier gegaan, verblijfsvergunning werd laten zien en toen kreeg ik de telefoon. Maar nu is het zo dat dat niet meer kan ? Ik vind dit erg raar, nu is mijn bestelling geannuleerd, ik heb een bijbetaling gedaan van €225,69. Ik weet op dit moment niet wat precies de bedoeling is, maar ik wil mijn telefoon kunnen verlengen. Het is erg raar dat een verblijfsvergunning bij mijn huidige telefoon wel kon worden geaccepteerd, maar nu niet ? Heel raar.
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2019, 12:40

Hoi Golglyn,

Dat is inderdaad wel erg jammer, zeker als je je verheugd hebt op jouw nieuwe telefoon!

Voor zover ik weet moest de koerier alleen controleren of de gegevens van het legitimatiebewijs overeenkomen met de gegevens van de bestelling. Bij een nieuw contract zijn er restricties aan de legitimatiebewijzen die je kunt gebruiken, maar bij een verlenging zou dit niet meer het geval moeten zijn.

Ik raad je aan om even direct contact met het koeriersbedrijf op te nemen, om na te vragen waarom het volgens hen niet mogelijk zou zijn. Vanuit ons zou dit namelijk gewoon moeten kunnen, mits de gegevens overeenkomen. Als het goed is heb je bericht ontvangen om de afspraak te maken en daar kun je ook de contactgegevens in vinden. Ik reken erop dat zij je snel duidelijkheid kunnen verschaffen, zodat we in ieder geval kunnen kijken hoe we jouw verlenging alsnog zo snel mogelijk kunnen afronden!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, we zitten er klaar voor!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Golglyn,

Dat is inderdaad wel erg jammer, zeker als je je verheugd hebt op jouw nieuwe telefoon!

Voor zover ik weet moest de koerier alleen controleren of de gegevens van het legitimatiebewijs overeenkomen met de gegevens van de bestelling. Bij een nieuw contract zijn er restricties aan de legitimatiebewijzen die je kunt gebruiken, maar bij een verlenging zou dit niet meer het geval moeten zijn.

Ik raad je aan om even direct contact met het koeriersbedrijf op te nemen, om na te vragen waarom het volgens hen niet mogelijk zou zijn. Vanuit ons zou dit namelijk gewoon moeten kunnen, mits de gegevens overeenkomen. Als het goed is heb je bericht ontvangen om de afspraak te maken en daar kun je ook de contactgegevens in vinden. Ik reken erop dat zij je snel duidelijkheid kunnen verschaffen, zodat we in ieder geval kunnen kijken hoe we jouw verlenging alsnog zo snel mogelijk kunnen afronden!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, we zitten er klaar voor!
Hallo David,

Ik heb net zojuist de AMP Groep gebeld, ik heb hun de situatie uitgelegt, zij vond het ook erg raar dat de koerier de telefoon niet heeft afgeleverd, terwijl een verblijfsvergunning een geldige legitimatiebewijs is, zij heeft met mij een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen, waarbij ze het dus opnieuw gaan proberen om de telefoon af te geven. Ik ben dus erg benieuwd of het dit keer wel gaat lukken, en of ze niet moeilijk gaan doen aangezien het wel een geldige legitimatiebewijs is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Golglyn,

Ik hoop dat je hem nu wel in ontvangst kan nemen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂

Reageer