Beantwoord

Bestelling wijzigen toestel met abonnement

• 3 juni 2020
  • 6 reacties
  • 588 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedenavond,

Ik heb de samsung s20+ besteld met verlenging van abbonement. Ivm carona had ik hem nog niet in het echt gezien en vandaag bij de mediamarkt zag ik ze in het echt. En ik vind de s20+ wel iets te groot. Ik zou graag de s20 willen. Kunnen we dit nog wijzigen?  Ik heb de telefoon nog niet binnen deze staat nog in bestelling. Ik hoor het graag.  Groeten selena

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juni 2020, 20:48

Beste @Selsy5 Welkom. Kijk even of je de hele order kan annuleren.

Je moet eerst annuleren en dan opnieuw een bestelling plaatsen.

Bij online bestellingen krijg je altijd 14 dagen de tijd om van een koop af te zien.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren.

Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.

Succes

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Selsy5 Welkom. Kijk even of je de hele order kan annuleren.

Je moet eerst annuleren en dan opnieuw een bestelling plaatsen.

Bij online bestellingen krijg je altijd 14 dagen de tijd om van een koop af te zien.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren.

Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.

Succes

Ja ik heb besteld bij tmobile met verlenging. En oohalen on de winkel. Ik wil ook wel bellen maar kan nergens een telefoonnummer vinden. En ik zie ook nergens dat ik kan wijzigen of annuleren. Wel zie ik de bedenktijd. Maar ik dacht als ik het  nu vast aangeef scheelt dat weer een hoop werl mogelijk.

Reputatie 7
Badge +20

@Selsy5 Het telefoonnummer staat op de site.
Tel 06-2400-1200 van 8 tot 20:00 uur kan je bellen.

Je kan ook wachten op de hulp van de moderators.

Wanneer heb je besteld? 

Ok top. Ik ga morgen wel even bellen. Dank je

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Selsy5 

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb op jouw verzoek de bestelling van de Samsung Galaxy S20 Plus 128GB Donkerblauw geannuleerd. Je kan na 24 uur een nieuwe bestelling doen en voor de S20 kiezen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Oh heel erg fijn. Dank je

Reageer