Beantwoord

Betaal ik nou rente bij een abonnement?

• 30 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1030 Bekeken

Ik zat net de samsung galaxy s9 te configureren en dan zie ik die banner met let op geld lenen kost geld? Kifes? Zit er nou rente in verwerkt? Het gaat om een configuratie van twee jaar en een eenmalig bedrag van rond de 30 euro.
icon

Beste antwoord door CrisTien 31 oktober 2018, 10:44

Goedemorgen @NVTnaam je was zeker zo onder de indruk van die telefoon dat je niet alles hebt gelezenšŸ¤­
Nee je betaald geen rente bij TM

Bron TM website
Je betaalt bij ons geen rente bij het kopen van een toestel op krediet. De krediettabel bevat voorbeelden van toestelkredieten en de prijs die je hiervoor per maand betaalt. Het toestelkrediet wordt aangeboden door T-Mobile Netherlands Finance BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag en is een aflopend goederenkrediet. Lees meer of vraag in de winkel of via onze klantenservice naar de kredietvoorwaarden en het standaardinformatieblad.
Bekijk origineel

2 reacties

@CrisTien

Bedankt voor je antwoord! Ik wou eerder reageren, maar lukte niet!

Vriendelijkheid en goed karakter
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @NVTnaam je was zeker zo onder de indruk van die telefoon dat je niet alles hebt gelezenšŸ¤­
Nee je betaald geen rente bij TM

Bron TM website
Je betaalt bij ons geen rente bij het kopen van een toestel op krediet. De krediettabel bevat voorbeelden van toestelkredieten en de prijs die je hiervoor per maand betaalt. Het toestelkrediet wordt aangeboden door T-Mobile Netherlands Finance BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag en is een aflopend goederenkrediet. Lees meer of vraag in de winkel of via onze klantenservice naar de kredietvoorwaarden en het standaardinformatieblad.

Reageer