Beantwoord

Betaling in de shop na online verlenging

• 16 februari 2016
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hallo,

Kan ik mijn abonnement online verlengen, aangeven dat ik hem in de shop wil ophalen en vervolgens het direct verschuldigde eenmalige bedrag contant afrekenen in de winkel? Of dient dit online via iDeal (of een andere methode) te gebeuren? Ik heb gespaard voor het nieuwe toestel en zou dit dus graag contant willen afrekenen en hoop dat dat op deze manier kan.

M.v.g.

Ramy
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2016, 10:09

Hey Ramy,

Tof dat je wilt gaan verlengen!

Gelukkig is dit inderdaad een optie, je kunt je spaarvarken dus meenemen naar de dichtsbijzijnde winkel om je telefoon te betalen. 😉 Welk toestel heb je op het oog?

Alvast veel plezier ermee en als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

4 reacties

ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat het wel een mogelijkheid is

(Klant is koning) als het goed is:D
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramy,

Gelukkig is dit inderdaad een optie, je kunt je spaarvarken dus meenemen naar de dichtsbijzijnde winkel om je telefoon te betalen. 😉 Welk toestel heb je op het oog?

Alvast veel plezier ermee en als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Hey Ramy,

Bedankt voor de snelle reactie! Waarschijnlijk wordt het een iPhone 6s.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ramy,

Nice, ben jaloers! 😃

Als je 'm een tijdje hebt, zijn we wel benieuwd hoe je iPhone bevalt! Nogmaals veel plezier met je nieuwe telefoon!

Reageer