Beantwoord

Bevestigings email niet ontvangen

• 5 juli 2016
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Hoihoi ik heb zojuist mijn huidige abonnement verlengd met 2 jaar, en de iPhone 6s rosé gold erbij besteld.
Alleen heb ik geen bevestigings mail ontvangen? Na een halfuur nog niet.. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 5 juli 2016, 15:05

Hi Jaim,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Wat gaaf dat je weer een nieuw toestel kon uitkiezen. Good choice! Ik ben erg benieuwd wat je van de nieuwste iPhone vindt!

Ik kan me goed voorstellen dat je zekerheid wilt over je bestelling. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels een bevestigings e-mail hebt ontvangen. Klopt dit?

Laat ons weten als we je nog ergens bij kunnen helpen. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Jaim,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Wat gaaf dat je weer een nieuw toestel kon uitkiezen. Good choice! Ik ben erg benieuwd wat je van de nieuwste iPhone vindt!

Ik kan me goed voorstellen dat je zekerheid wilt over je bestelling. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels een bevestigings e-mail hebt ontvangen. Klopt dit?

Laat ons weten als we je nog ergens bij kunnen helpen. We staan voor je klaar!
Ook ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na het verlengen van mijn abonnement
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jahepi,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling is afgewezen. Je hebt gister ook een annuleringsmail ontvangen. Ik kan de reden voor afwijzing niet inzien vanwege privacy redenen, maar deze kan je zelf wel opvragen via dit formulier. Kom je zo verder?

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer