Beantwoord

Bevestigingsmail niet leesbaar

• 6 februari 2017
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Reporting-MTA: dns;BAY004-OMC4S20.hotmail.com
Received-From-MTA: dns;EUR02-VE1-obe.outbound.protection.outlook.com
Arrival-Date: Mon, 6 Feb 2017 07:46:59 -0800

Final-Recipient: rfc822;webshop@t-mobile.nl
Action: failed
Status: 5.7.1
Diagnostic-Code: smtp;554 5.7.1 : Recipient address rejected: Access denied

Van: mondhygienepraktyk anneke timmerman timmerman
Onderwerp: Antw.: Je bestelling bij T-Mobile
Datum: 6 februari 2017 16:46:56 CET
Aan: "webshop@t-mobile.nl"

deze mail kunnen wij niets mee klopt dat? vr gr anneke timmerman
Op 6 feb. 2017, om 14:18 heeft het volgende geschreven:

System.Web.HttpParseException (0x80004005): The if block is missing a closing "}" character. Make sure you have a matching "}" character for all the "{" characters within this block, and that none of the "}" characters are being interpreted as markup. at System.Web.WebPages.Razor.RazorBuildProvider.EnsureGeneratedCode() at System.Web.WebPages.Razor.RazorBuildProvider.get_CodeCompilerType() at System.Web.Compilation.BuildProvider.GetCompilerTypeFromBuildProvider(BuildProvider buildProvider) at System.Web.Compilation.BuildProvidersCompiler.ProcessBuildProviders() at System.Web.Compilation.BuildProvidersCompiler.PerformBuild() at System.Web.Compilation.BuildManager.CompileWebFile(VirtualPath virtualPath) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultInternal(VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile, Boolean throwIfNotFound, Boolean ensureIsUpToDate) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultWithNoAssert(HttpContext context, VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile, Boolean throwIfNotFound, Boolean ensureIsUpToDate) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetVirtualPathObjectFactory(VirtualPath virtualPath, HttpContext context, Boolean allowCrossApp, Boolean throwIfNotFound) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetCompiledType(VirtualPath virtualPath) at System.Web.Mvc.BuildManagerCompiledView.Render(ViewContext viewContext, TextWriter writer) at System.Web.Mvc.Html.PartialExtensions.Partial(HtmlHelper htmlHelper, String partialViewName, Object model, ViewDataDictionary viewData) at ASP._Page_CustomViews_Custom_SalesOrderEmailServiceCustomViews_Residential_Acquisition_NotifyOrderAccepted_cshtml.Execute() in d:\InternalServices\CustomViews\Custom\SalesOrderEmailServiceCustomViews\Residential\Acquisition\NotifyOrderAccepted.cshtml:line 423 at System.Web.WebPages.WebPageBase.ExecutePageHierarchy() at System.Web.Mvc.WebViewPage.ExecutePageHierarchy() at System.Web.WebPages.StartPage.ExecutePageHierarchy() at System.Web.WebPages.WebPageBase.ExecutePageHierarchy(WebPageContext pageContext, TextWriter writer, WebPageRenderingBase startPage) at Tmnl.Portals.TemplateEngine.HostTemplateProcessor.RenderTemplate(String viewPath, Object model)
********************************************************************************

N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer

This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer

********************************************************************************
icon

Beste antwoord door Thalina 8 februari 2017, 08:57

Hoi mhgtimmerman,

Met deze e-mail is inderdaad iets fout gegaan, iets te ingewikkeld om te lezen 😉 Ik stuur je graag de bevestiging opnieuw en nu wel in de goede vorm. Kun je mij daarvoor via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de bevestiging nogmaals ontvangt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Staat je instelling mail wel goed? Het lijkt op de broncode van een mail.
Zet je mail eens op HTML weergave
Reputatie 5
Badge +17
@CrisTien
Het lijkt meer op een fout van de mailsoftware van T-Mobile ;)
Als de instellingen bij de klant verkeerd staan, dan zie je wel HTML en CSS dingen voorbij gaan.

Een T-Mobile medewerker pakt deze topic binnen 24-48 uur op.
Reputatie 7
Badge +20
Gewoon even vragen of ze het opnieuw sturen. Opgelost
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mhgtimmerman,

Met deze e-mail is inderdaad iets fout gegaan, iets te ingewikkeld om te lezen 😉 Ik stuur je graag de bevestiging opnieuw en nu wel in de goede vorm. Kun je mij daarvoor via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de bevestiging nogmaals ontvangt!

Reageer