Vraag

bevesting bij verlening

• 15 oktober 2014
  • 9 reacties
  • 552 Bekeken

bevestigingsmail komt niet of nooit?
de mail om op dit forum te geraken was er binnen no time.........
dus.... ben ik maar net als ali? ff lekker klagen....
ook onhandig bij alles wat ik opnieuw open opnieuw inloggen.... vind ik een beetje dom...
zeker van een bedrijf in de communicatie zou je verwachten dat dit soort dingen toch geregeld zijn....
ik kan niet nogmaals verlengen... maar hoe kan ik bevestigen? zonder mail... ik heb meer te doen hoor!!!!
zou er binnen minuten moeten zijn... Vodafone is ineens toch weer aantrekkelijker...

9 reacties

zoals gezegd.... zolang ik niet kan bevestigen kan ik PROBLEEMLOOS overstappen naar Vodafone
ik ben bekend met marketing... dit is een van de belangrijkste elementen van zakendoen... nieuwe klanten heb je zo... de huidige behouden gaat julli op deze manier niet zo goed af.....
ik lees een heleboel puntjes......... maar....... je geeft bijna geen informatie......

je hebt al verlengd, maar je wil nog iets bevestigen?

Kun je vertellen hoe je verlengd hebt, wanneer je dit gedaan hebt en wat je voor bevestiging wil sturen?

Bij mijn weten verleng je en ontvang je daarvan een bevestiging per mail.
Volgens mij had ik die bevestiging dezelfde dag nog binnen.
ik ben duidelijk lijkt mij... ik krijg geen bevestiging...
die puntjes is mijn manier van social media interpunctie.. om hoofdletters typen
te omzeilen..

Als dat storend is dan maar zo. Ik heb dus gewoon via internet verlengd. Dan zou je een e-mail moeten krijgen met de bevestiging. Ik moet die hebben. Ik moet tenslotte die thuiskopie onzin nog betalen. Als er staat een paar minuten, dan moet dat een paar minuten zijn. Period.
Daarnaast moet ik via die mail de bestelling bevestigen. Zo meldde de site. Dit gaat allemaal niet zonder dat ik die mail heb. Aangezien ik heel veel andere zaken te doen heb, wil ik niet om het kwartier moeten kijken of ik al mail heb. Mijn abo loopt echt bijna af, waardoor overstappen naar andere provider niet zo moeilijk meer is. Ik doe dat liever niet.
Het forum is ook geen wondermiddel. Maar ik weiger te bellen en dus kosten te maken, voor fouten van derden.
Op my tmobile staat wel een en ander over mijn nieuwe abo.
Echter dat klopt al helemaal niet. Dat zou pas ingaan in februari 2015.
Serieus. Moet ik dus echt gaan bellen hiervoor?
WTF.. Ik ga express niet naar de shop omdat het easy is online verlengen, was
vorige keer in ieder geval zo. Nu kost het me zoveel pijn en moeite dat ik twijfel.
Mijn abo loopt af. Ik zou dus zonder komen te zitten. En nergens is aangegeven waar ik die thuiskopieheffing moet dokken.
Het forum kan een snelle manier zijn om je vragen beantwoord te krijgen, dat omdat er veel klanten zijn die misschien een antwoord hebben. Inhoudelijke vragen kunnen wij medeklanten natuurlijk niet beantwoorden.

Dus ik ga kijken hoe ver ik ga komen ;)

Een abonnement loopt alleen maar af als je zelf opzegt. Je contract (dus de afspraak voor 1 of 2 jaar) loopt wel af, maar een abonnement loopt dan door, tenzij je verlengt of opzegt. Je komt dus echt niet zonder te zitten.

De thuiskopieheffing word, volgens dit topic (https://forum.t-mobile.nl/verlengen-nieuw-contract-433/wanneer-betaal-de-thuiskopieheffing-245555) aan de deur afgerekend bij levering van je toestel.

Het systeem van T-mobile hanteert een datum die 4 maanden in de toekomst ligt als voorlopige datum. Zodra je toestel is geleverd wordt deze datum aangepast. Als je contract al afgelopen is gaat de verlenging direct in, als je contract nog loopt gaat de verlenging na afloop van je contract in.

Alvast wat vraagtekens weggehaald zo?

Waarom de bevestiging niet meteen komt durf ik niet te zeggen, het schijnt helaas vaker te gebeuren.
Badge +13
Je nieuwe abonnement veranderd van datum zodra je het toestel heb ontvangen.
En verder ik kreeg die mail enkele uren later binnen en diezelfde avond een mail van amp om afspraak te maken.
Mijn toestel was namelijk op voorraad dus dan kan het snel gaan!
Bedankt voor dit antwoord. Ik was nogal gefrustreerd. Twee jaar geleden ging het allemaal wat vlotter. Ik moet nog een mail ontvangen ook van de bezorger, maar die volgt later?
Ik maak liever die thuiskopieheffing over, maar zo is ook prima.
Ik vond inderdaard dingen met die datum verwarrend. Dat is me vorige keer waarschijnlijk niet opgevallen. Nu heb ik langer gewacht met verlengen.
Nu kan ik verder haha.
Admin close topic.. mijn vraag is beantwoord. Dank jullie!
Graag gedaan.. Fijn dat we je toch van je twijfels af konden helpen 🙂

Reageer