Beantwoord

Bevestingsmail nooit gekregen

• 2 februari 2021
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenmorgen,

vanmorgen mijn abonnement verlengt, alleen volgens mij is de bevestigingmail naar jullie gegaan ipv naar mijn e-mail adres! 

graag hoor ik van jullie 

Mvg 

janet kooistra

icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2021, 12:27

Hi @Janett0 

We ervaren momenteel technische problemen met het verzenden van de bevestigingsmail. Zodra het is opgelost zul je er een ontvangen. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Janett0 

Hoe bedoel je, naar T-Mobile? Je ontvangt de bevestiging soms iets later. Controleer je spambox ook eens.

Mijn e-mail adres was niet goed genoteerd stond er! 
het is nu bijna 2,5 uur geleden dat me bestelling heb geplaatst dus dan zou ik hem al moeten hebben ontvangen! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Janett0 

We ervaren momenteel technische problemen met het verzenden van de bevestigingsmail. Zodra het is opgelost zul je er een ontvangen. Excuses voor het ongemak!

@Hajar Dit probleem duurt blijkbaar al een week? Ik ervaar hetzelfde probleem. Gisterenavond verlengd en betaald, geen bevestigingsmail ontvangen, ook niet in spambox. Vandaag gebeld met T-Mobile; mdw zou opnieuw bevestigingsmail sturen die opnieuw niet bij mij aankomt, ook niet in spambox. Ik ontvang wel mail van andere partijen. In ‘bestelstatus’ staat mijn order op status 1 (bestelling bij T-Mobile binnengekomen) maar verder gaat het niet. In My-T-Mobile staat nog steeds geen update dat ik verlenging heb aangevraagd. Mailadres in ‘Mijn gegevens’ is correct. Zou fijn zijn als T-Mobile de oorzaak snel op kan lossen. Kan ik erop vertrouwen dat mijn bestelling en verlenging correct verwerkt worden?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @judithnooyens 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat die wordt verwerkt. De bevestigingsmail issue is nog niet opgelost, vandaar dat je nog geen mail hebt ontvangen. Zodra het is verholpen, ontvang jij ook een bevestiging. Excuses voor het ongemak!

Reageer