Beantwoord

Bewindvoerder

• 12 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 902 Bekeken

Mijn bewindvoeder heefr toestemming voor verlenging gegeven 3weken terug nog niks over gehoord en nu?
icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2018, 14:27

Hi Mpwboon,

Goed dat je het even vraagt, je wilt natuurlijk zo spoedig mogelijk verlengen!

Ik zie bij ons in het systeem niets terug van een verzoek van jouw bewindvoerder. Jouw bewindvoerder kan contact met ons opnemen om dit te bespreken en na te gaan wat er nog nodig is. Het beste is dus even contact met hem of haar op te nemen, zodat dit alsnog zo snel mogelijk kan worden geregeld.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

PS: Ik heb jouw username veranderd, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus het plaatsen van privégegevens is niet toegestaan, om misbruik te voorkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mpwboon,

Goed dat je het even vraagt, je wilt natuurlijk zo spoedig mogelijk verlengen!

Ik zie bij ons in het systeem niets terug van een verzoek van jouw bewindvoerder. Jouw bewindvoerder kan contact met ons opnemen om dit te bespreken en na te gaan wat er nog nodig is. Het beste is dus even contact met hem of haar op te nemen, zodat dit alsnog zo snel mogelijk kan worden geregeld.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

PS: Ik heb jouw username veranderd, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus het plaatsen van privégegevens is niet toegestaan, om misbruik te voorkomen.
Ze heeft jullie gemaild
Ik heb namelijk de zelfde mail van haar ontvangen
Reputatie 3
Badge +11
Hey mpwboon,

Ik ben het meteen in ons systeem gaan nakijken! Daar zie ik dat er ondertussen contact is geweest met mijn collega Ali. Mocht je daar nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten! 😃

Reageer