Beantwoord

Bewindvoering

• 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 826 Bekeken

Hallo, ik sta onder bewind deze heeft toestemming gegeven om mijn abbonement te verlengen en hier al 2 keer met incasso over gemailt maar heb nog steeds een blokkade op mijn naam wanneer wordt deze er af gehaald?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 mei 2019, 16:09

Hoi Nillestyle,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie op dit moment geen blokkades actief op jouw abonnement. Is door incasso aangegeven dat verlengen niet mogelijk is? Jouw bewindvoerder zal dit wel echt verder moeten oppakken met ons. Dan komt het vast helemaal in orde!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nillestyle,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie op dit moment geen blokkades actief op jouw abonnement. Is door incasso aangegeven dat verlengen niet mogelijk is? Jouw bewindvoerder zal dit wel echt verder moeten oppakken met ons. Dan komt het vast helemaal in orde!
Oké dus er is nu geen blokkade meer dat betekent dus dat ik gewoon kan verlengen?

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +19
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, omdat dit via de bewindvoerder gaat. Ik kan bijvoorbeeld niet zien of er sprake is van schulden, etc. Jouw bewindvoerder zal jou kunnen vertellen of een verlenging mogelijk is!
Maar de blokkade is nu van mijn naam? Voor dat ik weer voor niets na de winkel ga.

Met vriendelijke groet

Reageer