Beantwoord

Bewindvoering abbonement verlengen

• 21 juni 2019
  • 3 reacties
  • 965 Bekeken

Reputatie 2
Geachte heer, mevrouw

Mijn bewindvoerder heeft telefonisch en per mail een bevestiging verstuurd dat ik mag verlengen. Wanneer hoor ik hier meer van? het is namelijk 2 weken geleden verstuurd.

Bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2019, 09:32

Hoi @Sillie,

Ik snap dat je zit te popelen om jouw contract te verlengen! Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie nog geen bericht terug dat de bevestiging verwerkt is. Heeft je bewindvoerder zelf al aangegeven dat alles is geregeld bij ons? In principe heeft hij/zij alle informatie om dit voor je te regelen. Ik raad je in dit geval dan ook aan om nogmaals contact op te nemen met jouw bewindvoerder, zodat dit alsnog snel kan worden opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Sillie,

Ik snap dat je zit te popelen om jouw contract te verlengen! Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie nog geen bericht terug dat de bevestiging verwerkt is. Heeft je bewindvoerder zelf al aangegeven dat alles is geregeld bij ons? In principe heeft hij/zij alle informatie om dit voor je te regelen. Ik raad je in dit geval dan ook aan om nogmaals contact op te nemen met jouw bewindvoerder, zodat dit alsnog snel kan worden opgelost!
Hoi David,

Vandaag is mijn bewindvoerder er achterna gegaan blijkt toch dat tmobile zelf achterloopt met de administratieve gedeelte. Het is onderhand bijna 3 weken geleden. Kan dit aub zsm opgelost worden? Want mijn abbo is bijna afgelopen en kan dan niet meer bellen. Dit is namelijk erg belangerijk ivm belangerijke afspraken telefoontjes die moeten gepleegd worden etc.

Hoor her graag van je.
Groeten
Reputatie 6
Heb je het abonnement opgezegt dan? Anders loopt je huidige contract gewoon door tegen dezelfde voorwaarden, dus niet meer kunnen bellen lijkt me niet aan de orde.

Reageer