Beantwoord

Bewindvoering en contact met incassoafdeling

• 14 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 628 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik wacht al 3 weken op antwoord van de incassoafdeling van tmobile

Ik wil een nieuw abbo aansluiten en heb hier toestemming voor van de bewindvoering

Kan iemand mij helpen om de incassoafdeling in contact te komen ??

Mvg Tio
icon

Beste antwoord door Evy 14 oktober 2019, 13:29

Goedemorgen Tio,

Ik snap het helemaal dat je snel je nieuwe abonnement wilt afsluiten. In dit geval kan alleen de bewindvoerder met ons contact opnemen wat betreft jouw nieuwe abonnement, dus trek hem snel even aan zijn jas!😉 Als je onder bewindvoering staat, dan moet jouw bewindvoerder aan ons laten weten dat hij toestemming geeft voor jouw abonnement. Een bewindvoerder moet zijn toestemming schriftelijk kenbaar maken aan T-Mobile gezien hij of zij nu jouw geldzaken beheert. Dit kan per post of email en hij of zij heeft daar zelf de benodigde gegevens voor na contact met ons te hebben gehad. Zodra T-Mobile het verzoek heeft ontvangen, neemt de incasso afdeling contact op met jouw curator. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om een verlenging aan te vragen. Dus hoe sneller je curator dit heeft bevestigd, hoe sneller het abonnement (met eventuele toestel) verwerkt kan worden!

Hopelijk heb je wat meer duidelijkheid gekregen door mijn bericht. Mocht je nog vragen hebben help ik je graag verder. Laat je even weten of het is gelukt?😀
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen Tio,

Ik snap het helemaal dat je snel je nieuwe abonnement wilt afsluiten. In dit geval kan alleen de bewindvoerder met ons contact opnemen wat betreft jouw nieuwe abonnement, dus trek hem snel even aan zijn jas!😉 Als je onder bewindvoering staat, dan moet jouw bewindvoerder aan ons laten weten dat hij toestemming geeft voor jouw abonnement. Een bewindvoerder moet zijn toestemming schriftelijk kenbaar maken aan T-Mobile gezien hij of zij nu jouw geldzaken beheert. Dit kan per post of email en hij of zij heeft daar zelf de benodigde gegevens voor na contact met ons te hebben gehad. Zodra T-Mobile het verzoek heeft ontvangen, neemt de incasso afdeling contact op met jouw curator. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om een verlenging aan te vragen. Dus hoe sneller je curator dit heeft bevestigd, hoe sneller het abonnement (met eventuele toestel) verwerkt kan worden!

Hopelijk heb je wat meer duidelijkheid gekregen door mijn bericht. Mocht je nog vragen hebben help ik je graag verder. Laat je even weten of het is gelukt?😀
Ik heb zelf de mail naar de incassoafdeling gestuurd en mijn bewindvoerder heeft ook de mail verstuurd maar nu al 3 weken nog steeds niks gehoord
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tio,

Een verzoek tot opheffing van de blokkade om te verlengen moet echt door de bewindvoerder zelf worden uitgevoerd, een verzoek wat je zelf indient wordt niet geaccepteerd. Dat zou namelijk de bedoeling van bewindvoering tenietdoen.

Ik raad (net als mijn collega Evy) aan om contact op te nemen met jouw bewindvoerder. Hij/Zij heeft de benodigde gegevens en is de enige die de verlenging kan laten opheffen, zodat jij kunt verlengen. Als het verzoek van de bewindvoerder, om welke reden dan ook, niet binnen is gekomen, dan kan het kloppen dat de blokkade na 3 weken nog niet is opgeheven.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!

Reageer