Beantwoord

Bewindvoering, maar ik wil vernieuwen

• 7 september 2016
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Ik heb een dingetje. Ik kan mijn abbonoment verlengen en wil dat deze maand met die madness ook doen. Nu heb ik een bewindvoering en zij heeft al toestemming gegeven dat ik dede mag verlengen zowel telefonisch als per majl nu is nog steeds de blokering er noet af weer opnieuw een mail gestuurd per post gedaan weer gebelt. Nu zeggen ze ja wij kunnen niks vokr u betekenen met 2 weken zou dit geregeld moeten zijn. Alleeen dan kan het net dus buiten die madness periode zijn. Wat kan ik nu doen en wat is slim om te doen.
icon

Beste antwoord door Sam- 8 september 2016, 11:10

Hey Camietjj,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De kortingen zijn te aantrekkelijk om ze links te laten liggen! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de huidige stand van zaken is. In het systeem zie ik dat je gisteren met één van onze collega's hebt gesproken via de Chat. Zij hebben je van meer informatie voorzien omtrent de procedures.

Heb je in de tussentijd contact opgenomen met je bewindvoerder? We zullen het nog even moeten afwachten. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor het eind van de actie in orde wordt gemaakt. Lukt dit niet, dan kom ik persoonlijk met een passende oplossing. Geen zorgen dus!

Heb je in de tussentijd andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten, we helpen je graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Camietjj,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De kortingen zijn te aantrekkelijk om ze links te laten liggen! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de huidige stand van zaken is. In het systeem zie ik dat je gisteren met één van onze collega's hebt gesproken via de Chat. Zij hebben je van meer informatie voorzien omtrent de procedures.

Heb je in de tussentijd contact opgenomen met je bewindvoerder? We zullen het nog even moeten afwachten. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor het eind van de actie in orde wordt gemaakt. Lukt dit niet, dan kom ik persoonlijk met een passende oplossing. Geen zorgen dus!

Heb je in de tussentijd andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten, we helpen je graag!
Jaa klopt ik heb contact gehad met de klanten service.Bewind ook gesproken, die is er ook druk mee bezig. Nou goed zit dus helaas niks anders op dan afwachten. Dus dan doen we dat dan maar. Wen gerustellend dat ik evt. Nog een passende aanbieding kan krijgen. Bedankt voor de reactie. Ik ga even rustig afwachten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Camietjj,

Goed dat de bewindvoerder er mee bezig is. Wij wachten het ook even af. Trek je aan de bel als wij je ergens bij kunnen helpen?

Bedankt voor je begrip en geduld!
Tot nu toe nog niet de blokering er af helaas
Reputatie 7
Badge +20
Hi Camietjj,

Ik zie inderdaad dat de blokkering er nog steeds op staat. Heb je jouw bewindvoerder al gesproken hierover? De Mobile Madness weken zijn verlengd tot 2 oktober dus je hebt gelukkig nog even tijd. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Houd je ons op hoogte?
Ik houd jullie op de hoogte. Ik heb al contact gehad, alleen kan ze ook niet meer doen dan afwachten

Reageer