Beantwoord

Bezopen medewerkers en maffia Praktijken

Reputatie 1
OH oH Weekend voorbij, Dan heb je bezopen medewerker. Die klakloos op een maffia wijzen via mijn bewindsvoerder mail stuurt 72 euro wilt vangen, voor een dienst die ik niet afneem mobilethuis?

Ik zal nooit internet en tel thuis afnemen ik zit al van 94 bij de beste provider van Nederland XS4ALL.NL wel duur , beter service geen gezeik.

tel contact met die afd op de mail kreeg ik ene heer B aan de lijn , Die goede man, begreep de wereld niet meer. Dat ik zo belachelijke mail krijg, WANT DHR THM BEIJK als 06 nur als adres is niet bekend in hun systeem. Logisch als je nooit afnam

Deze claouwn "Met vriendelijke groet,

[privégegevens verwijderd]" Dient opslag ontslagen te worden, bezopen gek .
Zonder na te kijken of ik in hun dom admin bestand sta als naam adres postcode tel nr niet eens bekend is.

Ook T-Mobile begint een lach nummer te worden, verleng ik me GSM(iphone) 1 jaar geen kosten.
Op de webshop, KRIJG je via een ander instantie thuismobile dienst onderstaande screenshot.
geheel die website deugt niet., zelfs nu staat nog verlengen moet wat gebeurt is.
Bovenstaande Folkersma zal niet blij zijn met de mail die retoer is geen als bezopen gek.
binnen 7 dagen vanaf heden opgelost wordt, of ik stap na Robinmobile en beye beye t mobile.

PS opvragen van contracten van laatste 10 jaar is nooit opgestuurd voor claims.
T-moblile voelt hem al aan komen. zal een advocaat in de handen nemen en via rechtbank op eissen.
de maat is NU vol
icon

Beste antwoord door Sam- 18 juni 2018, 16:12

Hoi 150!

Daar ben ik weer, zoals beloofd! Ik ben meteen voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat er vorige week een verzoek tot vernieuwing is gedaan. Deze vernieuwing is goedgekeurd en zal aan het eind van je huidige contract ook automatisch ingaan.

Waarom is er dan een e-mail naar de bewindvoerder verzonden met daarin het verzoek om €71,12 te betalen? Daar durfde ik niet meteen antwoord op te geven, dus heb ik het gelijk nagevraagd bij de collega die de e-mail heeft verzonden. Ze geeft aan dat de e-mail onterecht is verzonden. Het verzoek tot vernieuwen vanuit de bewindvoerder is pas bij de afdeling incasso aangekomen nadat de vernieuwing was verwerkt. Hierdoor leek het alsof er een vernieuwing moest plaatsvinden voor na 2019, wat uiteraard niet de bedoeling is.

Dit is allemaal natuurlijk vrij verwarrend, ook ik wist in eerste instantie niet wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik wil daarom mijn excuses aanbieden dat het op deze manier is gelopen, ook namens mijn collega's die bij dit proces betrokken waren. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen, je vernieuwing gaat gewoon in binnenkort. ;)

Ik hoop dat de rust is wedergekeerd na het lezen van mijn uitleg. Mocht je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Nou nou beetje minder kan ook wel. Dit is een openbaar klantenforum.

onderwerp mail ‘verwijdering blokkade’!!! Heb je een Blokkade?
Er staat dat je niet verlengen kan of je moet kosten maken van €71,12 omdat je contract nog loopt tot 23-06-2019
soms perongeluk op knopje verlengen geklikt?
Reputatie 1
Nou nou beetje minder kan ook wel. Dit is een openbaar klantenforum.

onderwerp mail ‘verwijdering blokkade’!!! Heb je een Blokkade?
Er staat dat je niet verlengen kan of je moet kosten maken van €71,12 omdat je contract nog loopt tot 23-06-2019
soms perongeluk op knopje verlengen geklikt?

Beter leren lezen, MIJN GEVENS ZIJN NIET BEKEND bij die mallefide afd
Reputatie 7
Badge +5
De ander verwijten van beter lezen, maar zelf een onsamenhangend verhaal neerzetten met felle aanvallen en forse beschuldigingen is niet eerlijk. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar dit is een klant-helpt-klant forum. Daarnaast mensen persoonlijk aanvallen en shamen is niet netjes. Zeker niet als je daarna verwacht geholpen te worden. Tenminste ik neem aan dat je dat wilt. Hier kan vanalles aan de hand zijn, waardoor jij die e-mail krijgt. Wellicht is er een foutje gemaakt in de administratie en ging dit niet over thuis, maar wel over jouw mobiele abonnement. Is er ID fraude gepleegd. Is dit phishing. Heeft jouw bewindvoerder wellicht een foutje gemaakt. Het kan allemaal. Als je geholpen wil worden om dit op te lossen helpt het je meer om zelf netjes te zijn in plaats van allerlei beschuldigingen in het rond te strooien zonder dat je de grondslag weet.

Van wat ik in de e-mail zie, staat er nergens dat je dit bedrag zonder meer verschuldigd bent, maar lijkt dit meer op een aanvraag tot een mogelijke verlenging. Niet meer en niet meer minder. Dat dit vanuit een speciale afdeling komt, kan voortkomen uit de situatie waar je in zit gezien je het hebt over bewindvoering. Dit soort verzoeken en vragen worden dan door speciale afdelingen opgepakt.
Reputatie 4
Badge +4
Beste 150,

Graag zou ik je willen wijzen op de huisregels van het forum. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar de manier van praten die je nu gebruikt is totaal niet nodig.

Graag dus netjes houden wanneer je gebruik wil maken van het forum.

-TheDoctor40

EDIT:
TAVL is me net te snel af 😉
Reputatie 1
Niet mee bemoeien als jullie geen verstand van zaken hebben, Niks Pishing bevestigt door heer breukels van die afd. Dus hou je mond. Bewijs nu weer dom volk reageren en zonder verstand van zaken, Laat dit aan admins van t mobile over . dan paar domme burgers
Reputatie 1
En 2e op die mail tel nr belt klopt ook dus mond houden
Reputatie 4
Badge +4
Als je niet wil dat klanten je proberen te helpen moet je niet een post plaatsen op een openbaar klantenforum. Ook zijn wij niet gediend van de persoonlijke aanvallen die je blijkbaar niet achterwege kunt laten. Ik ga je posts rapporteren bij de moderators. Ik hoop dat zij je verder kunnen helpen.

Fijne dag.
Reputatie 7
Badge +5
Pardon? Jouw gedrag is totaal onnodig. Je raadt andere mede-forummers aan om beter te lezen. Bij deze raad ik je aan om hier ook mee te beginnen in plaats van anderen voor dom uit te maken. Nogmaals; dit is een klant-helpt-klant forum dat is gefaciliteerd door T-Mobile, waarbij zowel superusers, admins en webcare ondersteuning bieden bij allerhande vragen. Een forum heeft daarbij een open karakter waar je zelf de informatie deelt. Wil je dit niet, dan is het raadzaam om via andere wegen met T-Mobile contact te zoeken. Zoals e-mail of chat.
Reputatie 1
Klanten heb ik niks mee te maken, Adm afd kunnen mijn gevens in zien, . Nu kan iedereen eens zien PUINHOOP is bij T-mobile reden om na meer dan 8j te vertrekken, en claims van leningen komen er aan.
Reputatie 1
Fake doctor doe wat je wilt hou je mond, Je praat als kip zonder verstand, Betreffende Casefile
Reputatie 4
Badge +4
1 ding kan ik je in ieder geval wel zeggen; als je je zo kinderachtig blijft gedragen zoals je nu doet, dan zal het nog heel lastig gaan worden een fatsoenlijk antwoord op je vraag te krijgen.

Of ik er nou verstand van heb of niet, persoonlijke aanvallen zijn overbodig en gaan tegen de huisregels van het forum in. Wanneer jij je niet aan deze regels kunt houden kun je beter van het forum wegblijven.
Reputatie 1
😂Laat me niet lachen, t mob weet met wie ze dealen, zal niet eerste keer zijn geweest. Mij schrijft niemand voor hoe ik mij gedraag, netjes was ooit eens dat is voorbij punt uit comma
Reputatie 6
Badge +17
Hallo 150,

Ik zie dat de reacties niet meer vriendelijk zijn en de emoties oplopen. We nemen elke klacht en vraag in behandeling op volgorde van binnenkomst. We willen je nog even om geduld vragen, ook jouw klacht gaat in behandeling genomen worden zodat we je van meer duidelijkheid kunnen voorzien of een oplossing kunnen bieden.

TheDocter40 heeft al eerder verwezen naar de huisregels, we verwachten dat alle forumleden zich netjes tegenover elkaar gedragen en dat we deze verwijzing eigenlijk niet eens hoeven te maken. We verwachten dus ook van jou dat je jouw taalgebruik aanpast en de huisregels naleeft. Laten we het hier gezellig houden en op het positieve focussen. Alleen op deze manier kunnen we er uiteindelijk samen uit komen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 150!

Daar ben ik weer, zoals beloofd! Ik ben meteen voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat er vorige week een verzoek tot vernieuwing is gedaan. Deze vernieuwing is goedgekeurd en zal aan het eind van je huidige contract ook automatisch ingaan.

Waarom is er dan een e-mail naar de bewindvoerder verzonden met daarin het verzoek om €71,12 te betalen? Daar durfde ik niet meteen antwoord op te geven, dus heb ik het gelijk nagevraagd bij de collega die de e-mail heeft verzonden. Ze geeft aan dat de e-mail onterecht is verzonden. Het verzoek tot vernieuwen vanuit de bewindvoerder is pas bij de afdeling incasso aangekomen nadat de vernieuwing was verwerkt. Hierdoor leek het alsof er een vernieuwing moest plaatsvinden voor na 2019, wat uiteraard niet de bedoeling is.

Dit is allemaal natuurlijk vrij verwarrend, ook ik wist in eerste instantie niet wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik wil daarom mijn excuses aanbieden dat het op deze manier is gelopen, ook namens mijn collega's die bij dit proces betrokken waren. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen, je vernieuwing gaat gewoon in binnenkort. ;)

Ik hoop dat de rust is wedergekeerd na het lezen van mijn uitleg. Mocht je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.
Reputatie 1
Hoi 150!

Kijk Iemand met verstand.
Blijft raar dat men Klakloos mails verstuurd, zonder controle op naam adres geb datum tel nr.
Luiheid van bepaalde volk, Dan had men meteen gezien, ik geen internet en thuis tel afneem.
Mijn standpunt is stap hem/Haar de straat op. want niet na zien of factuur klopt, krijg je dit, ik zal wel niet de enige zijn. Thanks
Prince of content (whats in a name), waar ik benieuwd naar ben of je je eigen zaakjes wel onder controle hebt als je een bewindvoerder nodig hebt?
Gaat mij natuurlijk niks aan, maar als je zo hard loopt schreeuwen naar anderen( in geval terecht naar bepaalde medewerkers van tmobile, onterecht naar medeforumleden), neem ik aan dat je eigen zaakjes perfect in orde hebt.

Reageer