Beantwoord

Bezorging van verlenging

• 24 februari 2016
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Heb vandaag mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Heb betaling gedaan maar geen mail gehad over de bezorging van het nieuwe toestel, wat nu?
icon

Beste antwoord door Amy 25 februari 2016, 10:38

Hey Hayabos,

Welkom op het T-Mobile Forum, leuk dat je deze plek hebt uitgekozen om je vraag te stellen! 🙂

Super leuk dat je weer verlengd hebt. We zijn blij dat je er voor hebt gekozen om weer 2 jaar bij ons te blijven! Jouw bestelling is vandaag doorgestuurd naar onze koeriersdienst, AMP. Als het allemaal goed is moet je vandaag een e-mail hebben ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Heb je deze toevallig al ontvangen? :8

Op deze pagina vind je in ieder geval alle informatie over de bezorging van je bestelling. Mocht je nog vragen hebben dan vind je daar een hoop informatie terug!

Laat je weten of je de e-mail al hebt ontvangen? Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Hayabos,

Welkom op het T-Mobile Forum, leuk dat je deze plek hebt uitgekozen om je vraag te stellen! 🙂

Super leuk dat je weer verlengd hebt. We zijn blij dat je er voor hebt gekozen om weer 2 jaar bij ons te blijven! Jouw bestelling is vandaag doorgestuurd naar onze koeriersdienst, AMP. Als het allemaal goed is moet je vandaag een e-mail hebben ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Heb je deze toevallig al ontvangen? :8

Op deze pagina vind je in ieder geval alle informatie over de bezorging van je bestelling. Mocht je nog vragen hebben dan vind je daar een hoop informatie terug!

Laat je weten of je de e-mail al hebt ontvangen? Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, let us know!
Hoi, heb de mail ontvangen maar nu wordt er 2 keer €4,24 in rekening gebracht. Ik heb het overgemaakt maar moet het nu ook betalen bij de aflevering
Reputatie 6
Badge +17
Hi Hayabos,

Goed om te lezen dat je de mail ontvangen hebt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 2x het bedrag van €4,24 moet betalen. Zou je kunnen aangeven op welke manier je dit bedrag betaalt hebt? Is dit via de link in de mail of heb je deze handmatig overgemaakt naar ons?

Als je de betaling via de de betaal link in de mail hebt voldaan dan hoef je de betaling niet meer aan de deur te voldoen. Mocht je de betaling toch voor een 2e keer aan de deur moeten betalen, dan kan je dit bij ons aangeven. Dan zorgen wij dat het teveel betaalde bedrag verrekend wordt met jouw eerstvolgende factuur. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de dubbele betaling. ;)

Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon!
Hoi, ik heb het via de link in de mail betaald
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Hayabos,

Bedankt voor de verduidelijking. Als je via de mail hebt betaald dan hoor je niets aan de deur te hoeven betalen. Zoals ik eerder aangaf kan je bij ons aangeven als dit toch wel gevraagd wordt door de bezorger. Bewaar het bonnetje van de betaling. ;)

Voor nu wens ik je nog een fijn weekend toe!

Reageer