Beantwoord

Bijbetalen voor je toestel te grote stappen

• 16 september 2017
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Hoi,

Ik ben al vele jaren klant en mag weer verlengen. Ik zou graag gaan voor de iphone 8 plus en, om de maandelijkse abbonementskosten wat om laag te brengen, zou ik graag bij aanschaf wat willen aanbetalen voor het toestel. Wat schetst mijn verbazing, ik kan slechts kiezen tussen 0 euro bij betalen (en dus hoge maandkosten) of meteen 600 euro of meer aftikken. Zie plaatje.

Een optie om bijvoorbeeld 200 of 300 euro te betalen bestaat dus schijnbaar niet.
Vodafone heeft deze optie wel (zie plaatje 2).

Stom maar waar, ik zit er dus gewoon aan te denken om na al die jaren over te stappen voor zoiets lulligs als dit... Waarom biedt mijn favoriete provider deze service nou niet???! 😞
icon

Beste antwoord door Sam- 18 september 2017, 15:03

Hey Freakin,

Gaaf dat je voor de nieuwe iPhone 8 Plus wil gaan! Welk toestel gebruik je nu?

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat een soortgelijke vraag ook in dit topic is gesteld. Daar heeft onze vriendelijke collega Hajar ook een reactie op gegeven.

We zijn er nu in ieder geval van op de hoogte dat er vraag is naar meer aanbetaal mogelijkheden en zullen dit aankaarten bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. We hopen dat je, ondanks de minder flexibele aanbetaal mogelijkheden, alsnog kiest om je contract bij ons te vernieuwen! Alle andere voordelen zoals T-Mobile Extra, T-Mobile Samen, T-Mobile vriendenkorting, het best geteste netwerk en ons geweldige forum weegt daar wel tegenop toch? 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Freakin,

Gaaf dat je voor de nieuwe iPhone 8 Plus wil gaan! Welk toestel gebruik je nu?

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat een soortgelijke vraag ook in dit topic is gesteld. Daar heeft onze vriendelijke collega Hajar ook een reactie op gegeven.

We zijn er nu in ieder geval van op de hoogte dat er vraag is naar meer aanbetaal mogelijkheden en zullen dit aankaarten bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. We hopen dat je, ondanks de minder flexibele aanbetaal mogelijkheden, alsnog kiest om je contract bij ons te vernieuwen! Alle andere voordelen zoals T-Mobile Extra, T-Mobile Samen, T-Mobile vriendenkorting, het best geteste netwerk en ons geweldige forum weegt daar wel tegenop toch? 😃
Thanks voor je antwoord, ik ben al overstapt naar een provider waarbij aan betalen wel kon ingesteld worden. Thanks anyway
Reputatie 6
Badge +17
Hey Freakin,

Jammer, begrijpelijk maar toch erg jammer! We wensen je in ieder geval heel veel plezier bij de nieuwe provider en natuurlijk met je nieuwe telefoon.

Mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar een nieuw contract dan heten we je natuurlijk van harte welkom. Hopelijk tot snel Freakin!

Ps. mocht je nog vragen hebben over je laatste factuur of de overstap dan horen we het graag van je. 🙂

Reageer