Beantwoord

Bijbetaling Galaxy S6 bij verlenging

Ik wil mijn abbonement verlengen en een samsung galaxy s6 erbij, alleen ik moet dan bijbetalen. kan dat zonder bijbetaling?
icon

Beste antwoord door David 8 september 2015, 12:09

Hoi Michaelak3,

Welkom op ons Forum! :)

Het is helaas niet mogelijk om helemaal niets bij te betalen bij de Samsung Galaxy S6. Wat wel een voordeel is, is dat hoe meer je in één keer afbetaalt, hoe minder het toestel totaal kost. Als je de S6 in één klap kunt afbetalen, dan ben je aanzienlijk goedkoper uit!

We kunnen eventueel ook een terugbelafspraak inplannen, zodat je de opties kunt bespreken met mijn collega van Sales? Ik hoor graag of ik dit voor je kan doorzetten!

Bekijk origineel

4 reacties

Als je een duurder abonnement neemt, hoef je voor het toestel niet bij te betalen.
Reputatie 4
Badge +7
@michaelak3
Vaak ben je bij een dealer goedkoper uit.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Michaelak3,

Welkom op ons Forum! :)

Het is helaas niet mogelijk om helemaal niets bij te betalen bij de Samsung Galaxy S6. Wat wel een voordeel is, is dat hoe meer je in één keer afbetaalt, hoe minder het toestel totaal kost. Als je de S6 in één klap kunt afbetalen, dan ben je aanzienlijk goedkoper uit!

We kunnen eventueel ook een terugbelafspraak inplannen, zodat je de opties kunt bespreken met mijn collega van Sales? Ik hoor graag of ik dit voor je kan doorzetten!
Reputatie 4
Badge +7
Als via een dealer verlengd, zoals ik, dan heb je hem zonder bijbetaling.

Reageer