Beantwoord

BKR 18 jaar

• 27 juli 2018
  • 2 reacties
  • 537 Bekeken

Hey, ik word binnekort 18 jaar,weekje, en vroeg me af of het mogelijk is om op mijn eigennaam een abb. af te sluite met toetsel. De prijs/maand is 42. Mijn enige lasten zijn zorg verzekering en inkomen is zon 600. Ik woon nog gwn bij mijn ouders dus naast die 130 heb ik geen vaste lasten en eten etc betalen mn ouders.
bvd
mvg dane
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 juli 2018, 11:00

Hoi Dane,

Alvast van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag - dan ben je officieel volwassen!

Uiteraard kun je dan ook jouw eigen abonnement met toestel afsluiten. Wat betreft BKR kan ik echter niet oordelen. Dit wordt pas na de aanvraag gecontroleerd en kan ik verder niet inzien! Je kunt dus de bestelling gewoon plaatsen en dan zul je vanzelf horen of die geaccepteerd wordt. Bij een normale situatie moet dat helemaal goedkomen. Heb je al een mooi toestel op het oog?

Heb je meer vragen, let me know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dane,

Alvast van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag - dan ben je officieel volwassen!

Uiteraard kun je dan ook jouw eigen abonnement met toestel afsluiten. Wat betreft BKR kan ik echter niet oordelen. Dit wordt pas na de aanvraag gecontroleerd en kan ik verder niet inzien! Je kunt dus de bestelling gewoon plaatsen en dan zul je vanzelf horen of die geaccepteerd wordt. Bij een normale situatie moet dat helemaal goedkomen. Heb je al een mooi toestel op het oog?

Heb je meer vragen, let me know!
Ik zou eens rondkijken of je je abonnement niet ergens anders voordeliger kan afsluiten dan via tmobile.
Bijvoorbeeld via belsimpel.nl kan je ook een abonnement afsluiten van tmobile alleen zijn de telefoons vaak veel voordeliger dan bij tmobile zelf.

Reageer