Beantwoord

Bkr registratie als je abonnement verlengt

• 22 mei 2018
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Hoi!
Ik ben van plan mijn abonnement te verlengen die in septemver af loopt, want dat mag nu omdat het 4 maanden van te voren is. Nou word je tegenwoordig bkr geregistreerd maar omdat ik geen vast inkomen heb mag ik geen duur toestel tenzij ik heel veel ga bij betalen. Wel heb ik vanaf augustus een full time baan dus wanneer dan in september dat contract in gaat kan ik wel gewoon een duur toestel.

Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om nu al te verlengen met een duurder toestel waarvan het contract pas in september verlengt word. Want ik betaal dan nu nog gewoon mijn huidige contract af. Of word ik nu dan al bkr geregisteerd en gaan ze mijn inkomen vanaf nu al controleren? Of pas vanaf september wanneer dat contract pas in gaat?
icon

Beste antwoord door Leo45 22 mei 2018, 22:49

Bij de aanvraag. Dus nu al.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Bij de aanvraag. Dus nu al.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Esmee125,

Spannend zeg, een fulltime baan in het vooruitzicht! 😃 Sta je al te popelen om te beginnen?

Leo45 heeft het hierboven al goed opgemerkt. De toetsing gebeurt direct, wanneer je een toestel op afbetaling wilt kopen, dus op basis van jouw huidige inkomsten. De inkomsten van jouw nieuwe baan worden hier nog niet in meegenomen. Je kunt kijken welke maandelijkse betaling je nu eventueel zou kunnen doen, door middel van het invullen van jouw inkomsten. Wie weet wat nu je mogelijkheden zijn! 🙂 Anders is het wellicht handiger om te wachten tot je met jouw nieuwe baan bent gestart, zodat je meer ruimte hebt.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! Anders wens ik je in ieder geval al veel succes en geluk in jouw nieuwe baan! 🙂

Reageer