Beantwoord

Black Friday cadeau

• 25 november 2019
  • 8 reacties
  • 1009 Bekeken

Ik heb zojuist (verleid door een black friday deal met gratis sony headphone) mijn sim only abbo. verlengd. Maar ik zie niks terug over dat cadeautje dat me beloofd wordt in de mail van waaruit ik de bestelming doe.…

Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door CrisTien 25 november 2019, 16:13

@mfhagenstm Antwoord is binnen “De black-Friday acties gelden alleen voor abonnementen met aankoop van een telefoon  📱

Doelgroep:    Particuliere én zakelijke klanten die een nieuw Go-abonnement aangaan, of verlengen met Go in combinatie met handset X. 
Omschrijving:    Black Friday (= vrijdag 29 november) valt in de eerste week van de GO GO GO DEALS.
We spreken in deze periode (maandag 25 november t/m zondag 1 december) over BLACK FRIDAY GO GO GO DEALS. Tijdens deze week gelden de al verlaagde proposities i.v.m. de GO GO GO DEALS én als extra BLACK FRIDAY deal kunnen klanten kiezen uit een Ultimate Ears Boom 3 Bluetooth Speaker of Sony WH-CH700N wireless headphone t.w.v. €149,- als productplus bij acquisitie of renewal.

Bekijk origineel

8 reacties

Hmmm… Ik ben er ook ingetuind. Volgens mij is er helemaal geen sprake van verwarring, maar van pure misleiding.

Het antwoord van moderator David is ook zeer onbevredigend: "Minder tof is dat de voorwaarden en bijbehorende e-mail onduidelijk waren en daardoor verwarring heeft gezaaid.” De e-mail was glashelder! En er stonden helemaal geen voorwaarden in!

Ik citeer het ook nog eens: “Alleen deze week tijdens Black Friday krijg je een Sony Wireless Headphones of Ultimate Ears BOOM3 speaker cadeau bij je verlenging.” Gewoon ‘JE verlenging’. Een andere abonnement nemen mét telefoon is helemaal geen verlenging; dat is een telefoon kopen.

Lijkt me een zaak voor de ACM.

dan reageer ik ook op bovenstaande….ik kreeg ook deze mail :

verleng vanaf vandaag je abonnement met nummer ... tijdens onze BLACK FRIDAY GO GO GO DEALS*. Alleen deze week tijdens Black Friday krijg je een Sony Wireless Headphones of Ultimate Ears BOOM3 speaker cadeau bij je verlenging. Deze actie is geldig van 25 november tot en met 2 december, wees er dus snel bij.

ik heb dus ook verlengt omdat ik per 24 november kon verlengen en dacht dat komt best uit z'n mooi kado zo rond de feestdagen …..dus niet…..vindt de mail zeer verwarrend

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

Het is natuurlijk tof om te lezen dat jullie verlengd hebben. Minder tof is dat de voorwaarden en bijbehorende e-mail onduidelijk waren en daardoor verwarring heeft gezaaid. Ik geef graag meer duidelijkheid over de Black Friday Deals vanuit ons, als aanvulling op het bericht van CrisTien. 

Bij de Sim Only deal zit een korting van een extra €2,50 per maand op de 5 en 10 GB (120 en Unlimited belminuten), maar de deal met het extra cadeau is echt voor specifieke handsets en niet voor Sim Only. Dit wordt ook op de website vermeld. Naar aanleiding van de feedback scherpen we ook de teksten aan. Excuus voor de verwarring! 

Bij de Sim Only contracten kunnen we de headphone of speaker niet aanbieden. Als je hier tóch in aanmerking voor wilt komen, dan kunnen we de verlenging met de Sim Only verlenging annuleren (indien er sprake is van een bedenktijd). Je kunt dan vervolgens een bestelling plaatsen met een van de toestellen die in aanmerking komen voor de Black Friday Deal. Als je dit wilt, houd er dan wel rekening mee dat de actie tot en met 2 december loopt. Het verzoek tot annuleren moet dus voor die tijd zijn gedaan, alsmede de nieuwe aanvraag.

Als er aanvullende vragen zijn, laat het vooral weten!

Al die energie en geld die ze steken in dure marketing adviezen en dan hou je gewoon je trouwe klanten voor de gek. Wij hebben drie abonnementen lopen thuis en er komen er nog twee aan in de toekomst. Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar wees gewoon transparant. Domme fout dit.

Bah.

Ook ik mis het black friday cadeau, net sim only verlengd. Jullie houden je klanten voor de gek, er staat letterlijk in de aanbieding die ik per mail ontving: cadeau bij je verlenging... lijkt nergens op, tijd voor een andere provider. Jullie krijgen hierover meer klachten lees ik, dat zegt genoeg.

Op basis van enkel de mail dacht ik ook dat ik aanspraak kon maken op een cadeau bij enkel een verlenging. Ik heb altijd sim only afgenomen dus de connectie met het kopen van een telefoon maak je dan nog niet. De mail is daar ook niet duidelijk over :wink:

Beste ...

Verleng vanaf vandaag je abonnement met nummer ... tijdens onze BLACK FRIDAY GO GO GO DEALS*. Alleen deze week tijdens Black Friday krijg je een Sony Wireless Headphones of Ultimate Ears BOOM3 speaker cadeau bij je verlenging. Deze actie is geldig van 25 november tot en met 2 december, wees er dus snel bij.

Reputatie 7
Badge +20

@mfhagenstm Antwoord is binnen “De black-Friday acties gelden alleen voor abonnementen met aankoop van een telefoon  📱”

Doelgroep:    Particuliere én zakelijke klanten die een nieuw Go-abonnement aangaan, of verlengen met Go in combinatie met handset X. 
Omschrijving:    Black Friday (= vrijdag 29 november) valt in de eerste week van de GO GO GO DEALS.
We spreken in deze periode (maandag 25 november t/m zondag 1 december) over BLACK FRIDAY GO GO GO DEALS. Tijdens deze week gelden de al verlaagde proposities i.v.m. de GO GO GO DEALS én als extra BLACK FRIDAY deal kunnen klanten kiezen uit een Ultimate Ears Boom 3 Bluetooth Speaker of Sony WH-CH700N wireless headphone t.w.v. €149,- als productplus bij acquisitie of renewal.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @mfhagenstm Leuke acties, nu wel nog even registreren 🤣

Blackfriday acties uitleg
Veel plezier met je aankoop!

Ik ga even controleren of deze registratie pagina wel de juiste is voor Sim-only 

Zodra ik meer weet post ik het antwoord.

Vraag heb je ook een nieuwe telefoon Gekocht? Dan kan je op de pagina registreren.

Anders even wachten de moderators zijn aan het navragen hoe het zit met Sim-only 

Reageer