Beantwoord

Black Friday kado, wellicht, mischien, een keer....

Op 5 december jl mail ontvangen dat registratie voor het Black Friday-cadeau Sony draadloze koptelefoon was goedgekeurd en dat deze binnen 4 weken zou worden bezorgd. Nu - na 6 weken - eens gebeld om te vragen waar ie blijft. Aarzelende mw aan de lijn die weinig concreets kon vertellen. Tja, het was "op is op" en de koptelefoons waren nu op "maar misschien(...) kwamen er nog wel weer nieuwe..." en "een collega van een andere afdeling had gehoord dat er vandaag meer nieuws kwam" etc. etc.
Jammer dat je zelf moet gaan bellen om te vragen hoe het zit en nog jammerder dat T-Mobile blijkbaar zelf niet wist hoeveel koptelefoons er konden worden uitgedeeld.
Als je dan toch (potentiële) klanten lekker maakt met zo'n actie, dan lijkt mij niet dat je bijv 1000 mensen gaat mailen dat ze binnen vier weken hun kadootje ontvangen als je maar 500 kadootjes hebt...?
Enfin, als er nieuws was, dan zou ik het vanzelf horen maar welk nieuws en wanneer, geen idee.
Lekker duidelijk T-Mobile!
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2019, 11:13

Hi walvisch,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd met een Sony toestel! Ik begrijp dat je graag de headphone wilt ontvangen. Aangezien dit een actie is van Sony zelf en het registreren ook via hen liep, wil ik je adviseren om contact op te nemen met Sony. Zij kunnen namelijk inzien of je bestelling al is verstuurd.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi walvisch,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd met een Sony toestel! Ik begrijp dat je graag de headphone wilt ontvangen. Aangezien dit een actie is van Sony zelf en het registreren ook via hen liep, wil ik je adviseren om contact op te nemen met Sony. Zij kunnen namelijk inzien of je bestelling al is verstuurd.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer