Beantwoord

Bonuskorting als bestaande klant

• 19 november 2015
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

Goedemiddag.
Over 2 maanden verloopt mijn contract, nu heb ik al sinds 2012 een abonnement bij T-Mobile en nu valt het me op dat er op het moment geen enkele korting is voor bestaande klanten. Nu kreeg ik een melding in de T-Mobile App wat mijn voordelen zouden zijn als ik mijn contract bij T-Mobile zou verlengen, daar stond onder andere in dat ik een bonus korting zou krijgen als ik zou verlengen. Nu gaat het bij mij om de iPhone 6s 16gb, en als ik de prijzen vergelijk komen ze op hetzelfde neer dus ik vroeg me af welke bonus korting krijgen we dan ? Btw. Het prijs verschil tussen TMobile En andere providers is op dit moment verschrikkelijk groot, ik wil heel graag bij TMobile blijven omdat het na 4 jaar heel vertrouwd aanvoelt. Is er dan helemaal geen verschil meer tussen verlengen en nieuwe klant ?
icon

Beste antwoord door Issam 21 november 2015, 18:14

Hallo Miguel3h,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Inmiddels is het al een tijdje terug dat we je hier hebben gezien. 🙂 Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Ik vind het erg leuk om te lezen dat je graag bij T-Mobile wilt blijven, dat waarderen wij. Wij willen ook graag onze waardering laten blijken door je een mooi aanbod te doen. Vind je het goed als één van onze collega's van de afdeling vernieuwingen je belt voor een mooi aanbod? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent, zodat onze collega's daar rekening mee kunnen houden.

Wis tje trouwens dat jij en één van je vrienden of familieleden €25,- korting kan krijgen als hij of zij een abonnement bij ons afsluit?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Miguel3h,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Inmiddels is het al een tijdje terug dat we je hier hebben gezien. 🙂 Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Ik vind het erg leuk om te lezen dat je graag bij T-Mobile wilt blijven, dat waarderen wij. Wij willen ook graag onze waardering laten blijken door je een mooi aanbod te doen. Vind je het goed als één van onze collega's van de afdeling vernieuwingen je belt voor een mooi aanbod? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent, zodat onze collega's daar rekening mee kunnen houden.

Wis tje trouwens dat jij en één van je vrienden of familieleden €25,- korting kan krijgen als hij of zij een abonnement bij ons afsluit?
ik kan vandaag gebeld worden vanaf 13;00
Reputatie 6
Badge +16
Hi Miguel3h,

Sorry voor mijn late reactie. Ben je elke dag vanaf 13:00 uur telefonisch bereikbaar? De contractant moet aanwezig zijn om het contract te verlengen, houd hier rekening mee.

Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de afdeling vernieuwingen. Zij zullen telefonisch contact met je opnemen. Let wel op dat ze je met een afgeschermd nummer bellen.

Houd ons op de hoogte. 😉
Jaa ben elke dag vanaf 13.00 bereikbaar.
Hi Miguel,

Top, thanks voor het doorgeven. Ik zie dat mijn collega inmiddels telefonisch contact heeft gehad en je een aanbieding heeft gedaan. Je gaat hier nog even over nadenken, begrijp ik. Doe dat vooral! ;)

Mocht het zo zijn dat je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan vooral weten!

Reageer