Beantwoord

Cadeau aktie - klantenmisleiding?

• 27 november 2018
  • 1 reactie
  • 485 Bekeken

Eind oktober stuurde tmobile een promotie waarin je een cadeau kreeg voor het verlengen van je abonnement. Ik heb dat gedaan en na aanvraag cadeau kreeg ik te horen dat ik "niet aan voorwaarden voldoet" en dat ik abonnement te laat heb verlengd, terwijl ik wel op elke punt van voorwaarden voldoe en heb duidelijk binnen actieperiode verlengd (bevestigd door tmobile).

http://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/actievoorwaarden_cadeau-actie.pdf?utm_source=selligent&utm_medium=email&utm_campaign=retentie-2018-week-43-verlengen-gifts&utm_content=tekstlink_actievoorwaarden

Grappig is - klantenservice van T-mobile (telefonisch) zijn met mij eens maar kan "niets aan doen" want de promotie is door derde partij uitgevoerd (terwijl promo zelf wel van t-mobile komt).

Dus, ik heb gelijk maar t-mobile kan niets aan doen? Belachelijk, puur klantenmisleiding. Gelukkig heb ik alle bewijzen per email, dus die gaan zometeen naar allerlei consumenten organisaties, even lekker die nep "actie" te controleren.
icon

Beste antwoord door David 28 november 2018, 11:46

Hi Zett,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk, dat je in aanmerking komt, maar tóch afgewezen wordt!

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gezocht met de klantenservice en mijn collega je te woord heeft gestaan én een alternatieve oplossing heeft bedacht. Wij hebben zelf geen inzicht in de afwijzingsreden van de leverancier, maar dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer het product niet meer op voorraad is. Je kunt sowieso contact met ze opnemen om te kijken of je misschien nog een ander product kunt kiezen en anders opvragen wat de precieze reden is. Zoals ik het hier aan onze kant zie heb je inderdaad binnen de gestelde termijn je verlenging gedaan, dus het zal een andere reden hebben. Je kunt contact met ze opnemen via 071-20 320 75 of accessoires.t-mobile@mconomy.nl.

Als wij hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Zett,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk, dat je in aanmerking komt, maar tóch afgewezen wordt!

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gezocht met de klantenservice en mijn collega je te woord heeft gestaan én een alternatieve oplossing heeft bedacht. Wij hebben zelf geen inzicht in de afwijzingsreden van de leverancier, maar dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer het product niet meer op voorraad is. Je kunt sowieso contact met ze opnemen om te kijken of je misschien nog een ander product kunt kiezen en anders opvragen wat de precieze reden is. Zoals ik het hier aan onze kant zie heb je inderdaad binnen de gestelde termijn je verlenging gedaan, dus het zal een andere reden hebben. Je kunt contact met ze opnemen via 071-20 320 75 of accessoires.t-mobile@mconomy.nl.

Als wij hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reageer