Beantwoord

Cashbackvergoeding niet geldig voor verlengen/vernieuwen contract

• 24 september 2016
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Mijn contract loopt binnenkort af.
Ik wil via een cashbacksite (bijvoorbeeld Spaarwinkelen of CashbacksXL) mijn contract verlengen met de bedoeling om 35 of 40 euro cashback te ontvangen.
Helaas lijkt dit niet van toepassing te zijn bij een verlenging of een vernieuwing van een contract, maar uitsluitend voor nieuwe klanten.
Dit lijkt mij niet eerlijk.
Klopt mijn constatering en kan ik hierop een reactie krijgen van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door Thalina 6 oktober 2016, 11:09

Hoi Garfield38,

Allereerst heb ik even jouw reactie verplaatst naar het topic dat je hierover al was gestart. Zo houden we het forum overzichtelijk! 🙂

Terug naar jouw vraag: deze websites zijn onafhankelijk en staan los van T-Mobile. We bieden ze alleen een vergoeding aan voor het aantrekken van nieuwe of bestaande klanten. Wij staan al in contact met mensen die kunnen verlengen, deze klanten zijn makkelijker te bereiken. Wat deze websites doen met deze vergoeding is aan hen. Cashback XL legt het op hun website uit hoe zij werken.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Garfield38,

Leuk dat je wilt verlengen bij ons! 🙂

Ik heb net even naar deze sites gekeken en ik zag dat CashbackXL acties heeft voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Verder staan deze sites helemaal los van ons. Wij hebben dan verder ook geen informatie over de acties die zij aanbieden. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met het bedrijf achter de site.

Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
Er is wel degelijk een verschil ten aanzien van de Cashbackmogelijkheden. T-Mobile (Amy) geeft aan dat deze vergoedingen niet via T-Mobile lopen. Echter de gratis Cashbacksites (b.v. CashbackXL en Spaarwinkelen) zullen deze vergoedingen niet uit eigen zak betalen en direct of indirect bij T-Mobile declareren. Zij maken een onderscheid tussen nieuwe contracten en verlengingen. Voor een verlenging krijg je maximaal 10 euro cashback. Voor nieuwe contracten maximaal 35 euro (Cashback XL) of 40 euro (Spaarwinkelen).

Graag een reactie van een ieder (gebruikers en T-Mobile) op dit onderwerp
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Garfield38,

Allereerst heb ik even jouw reactie verplaatst naar het topic dat je hierover al was gestart. Zo houden we het forum overzichtelijk! 🙂

Terug naar jouw vraag: deze websites zijn onafhankelijk en staan los van T-Mobile. We bieden ze alleen een vergoeding aan voor het aantrekken van nieuwe of bestaande klanten. Wij staan al in contact met mensen die kunnen verlengen, deze klanten zijn makkelijker te bereiken. Wat deze websites doen met deze vergoeding is aan hen. Cashback XL legt het op hun website uit hoe zij werken.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer