Beantwoord

Clear Cover Samsung S7

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

ik heb een nieuwe telefoon de samsun s7edge
en heb ook het hoesje er van de clear view cover maar nu hoor ik links en rechts dat het hoesje heel slecht is voor je telefoon mijn vraag kunt u me meschien iets meer hierover vertellen ze zegen dat je telefoon er stuk van kan gaan . vandaar mijn vraag dank u wacht op bericht van u :?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 maart 2016, 19:00

Hoi marijke90.

Zoals ik al in je andere topic zei, zal deze vraag hier worden beantwoord.

Het is inderdaad zo dat er een hoop berichten zijn binnengekomen, hier en elders, over de clear view cover van de S6 en de S6 Edge, zie bijvoorbeeld dit topic om te lezen wat er hier op het T-Mobile forum over is besproken.

Of dit met de S7 ook zo zal zijn, moet de tijd nog uitwijzen, het toestel is pas net op de markt. Ikzelf ga er niet vanuit dat het voor de S7 hetzelfde zal zijn. Houd het scherm een beetje in de gaten als je een clear view cover gebruikt of gebruik een ander type hoesje als de verhalen angst hebben ingeboezemd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi marijke90.

Zoals ik al in je andere topic zei, zal deze vraag hier worden beantwoord.

Het is inderdaad zo dat er een hoop berichten zijn binnengekomen, hier en elders, over de clear view cover van de S6 en de S6 Edge, zie bijvoorbeeld dit topic om te lezen wat er hier op het T-Mobile forum over is besproken.

Of dit met de S7 ook zo zal zijn, moet de tijd nog uitwijzen, het toestel is pas net op de markt. Ikzelf ga er niet vanuit dat het voor de S7 hetzelfde zal zijn. Houd het scherm een beetje in de gaten als je een clear view cover gebruikt of gebruik een ander type hoesje als de verhalen angst hebben ingeboezemd.

Reageer