Beantwoord

Combivoordeel T-Mobile Thuis en mobiel

• 10 april 2017
  • 1 reactie
  • 2011 Bekeken

Beste t mobile
Mijn vraag is over het verlengen van mob in combi met thuis...(voordeel)
In feb mocht ik mijn mob abb verlengen en toen werd er gezegd wacht tot volgende maand..
Goed het is inmiddels april nog steeds niks, jullie gaven aan geef ons tijd ivm overname vodafone thuis.
Ik heb hier thuis 3x t mob met internet Ziggo (die zijn nu al wel klaar en geven extra bonus)
Bij vodafone kost mij 5 GB + Onbeperkt bellen NL 22,5 euro per maand .
Bij jullie als ik verleng 24 euro per maand (10jaar+klant 3x abb)
daarbij komt omdat ik ziggo heb krijg je dubbel mb dus 10 gig wat bij jullie al 28 kost
en zenders naar keuze van 15,95 bij mij als f1 fan ziggo sport totaal +veilig online pakket
Leg mij a u b waarom ik bij jullie zou blijven ik wacht nu al een paar maanden met het komt ook bij ons voordeel
icm thuis ...(kom nu niet met t mob samen ..)
bij bellen met jullie klantenservice krijg je alleen maar te horen dat thuis en t mob afdeling apart is en niet samen werken (vaker gehoord hier)
en dat ze daarom niks kunnen zeggen of van elkaar op de hoogte zijn
vreemd..
wat te doen........:(
icon

Beste antwoord door David 11 april 2017, 12:02

Hey Martin,

Leuk dat je aan een verlenging bij ons denkt, maar ik begrijp jouw twijfels ook wel weer!

Ik durf niet te zeggen waarom er tegen je is gezegd dat er binnen een maand nieuws over is, want dat is helemaal niet duidelijk. We weten wel dat er combinatievoordeel gaat komen, maar ik durf hier nog geen specifieke tijd voor te noemen. In ons systeem zie ik dat jouw mobiele abonnement nog tot 26 juni loopt, ik hoop dat we je in ieder geval voor die tijd van nieuws kunnen voorzien en hopelijk al van de deal zelf! Ik begrijp goed dat je nu aan het verlengen bent, maar ik hoop toch dat we op nog wat van jouw geduld kunnen hopen om alsnog een verlenging af te kunnen sluiten. Zodra we nieuws hebben, delen we dat direct op het forum!

Je gaf aan dat we niet met T-Mobile Samen moesten aankomen, maar ik wil je er alleen nog wel op wijzen dat we deze vorige week vernieuwd hebben, waardoor je met een Go-abonnement ook meer korting krijgt. Dat wilde ik in ieder geval tóch nog even onder de aandacht brengen, voor het geval je hier niet van op de hoogte was.

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Martin,

Leuk dat je aan een verlenging bij ons denkt, maar ik begrijp jouw twijfels ook wel weer!

Ik durf niet te zeggen waarom er tegen je is gezegd dat er binnen een maand nieuws over is, want dat is helemaal niet duidelijk. We weten wel dat er combinatievoordeel gaat komen, maar ik durf hier nog geen specifieke tijd voor te noemen. In ons systeem zie ik dat jouw mobiele abonnement nog tot 26 juni loopt, ik hoop dat we je in ieder geval voor die tijd van nieuws kunnen voorzien en hopelijk al van de deal zelf! Ik begrijp goed dat je nu aan het verlengen bent, maar ik hoop toch dat we op nog wat van jouw geduld kunnen hopen om alsnog een verlenging af te kunnen sluiten. Zodra we nieuws hebben, delen we dat direct op het forum!

Je gaf aan dat we niet met T-Mobile Samen moesten aankomen, maar ik wil je er alleen nog wel op wijzen dat we deze vorige week vernieuwd hebben, waardoor je met een Go-abonnement ook meer korting krijgt. Dat wilde ik in ieder geval tóch nog even onder de aandacht brengen, voor het geval je hier niet van op de hoogte was.

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer