Vraag

Contact

  • 5 juli 2013
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Ik heb zojuist mijn contract verlengd. Op de bevestiging staat mijn nieuwe maandbedrag 46,75 euro. Dit is wat ik heb afgesproken voor een periode van 24 maanden. De volledige looptijd van mijn contract. Vervolgens staat er in het contract dat ik vandaag ontving niets over de korting. Ik zou een maandbedrag van 59 euro moeten betalen. Ik las op het forum dat het gebruikelijk is dat de korting op de factuur vermeld word. Ik vind dit heel vervelend omdat het contract uiteindelijk het juridische document is en daarbij de bevestiging onvolledig is. Er staat hier niets over een looptijd. Ik wil graag een nieuw contract ontvangen waarop mijn korting verwerkt is. Dit is namelijk wat wij overeengekomen zijn. Niet het bedrag dat er nu genoemd staat. 

Met vriendelijke groet,
Rob

6 reacties

@VanDillne,

http://www.youtube.com/watch?v=b83EE5KCZ9I&hd=1
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/vandillne-183525/",

http://www.youtube.com/watch?v=b83EE5KCZ9I&hd=1


Leuk gedaan! Ik hoor het wel. 
Rob
@@VanDillne

Kortingen worden inderdaad nooit vermeld op het contract. Dit wordt uitsluitend op de facturen weergegeven. Het is dus niet mogelijk om je een contract te sturen waarop de korting staat vermeld.
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/vandillne-183525/"

Kortingen worden inderdaad nooit vermeld op het contract. Dit wordt uitsluitend op de facturen weergegeven. Het is dus niet mogelijk om je een contract te sturen waarop de korting staat vermeld.


Ik mag hopen dat dit het eindresultaat is van het werkaandewand berichtje. Dat zou ik bijzonder teleurstellend vinden. Als consument heb ik er recht op dat de juiste informatie in een overeenkomst staat of dat ik op zijn minst een volledige bevestiging krijg. ergens moeten de afspraken toch vastgelegd worden?
Reputatie 5
@VanDiline ik begrijp je reactie. Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste afdeling. De situatie is momenteel inderdaad zoals @Harvey omschrijft.
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/vandillne-183525/" ik begrijp je reactie. Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste afdeling. De situatie is momenteel inderdaad zoals @https://"https://forum.t-mobile.nl/members/harvey-159229/" omschrijft.


Tom dank voor je reactie. Fijn da tje het doorgeeft. 

Reageer