Beantwoord

Contact met de klantenservice

• 31 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1149 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over een mijn onlangs vernieuwde abonnement en wil eigenlijk gewoon de klantenservice bereiken maar dat blijkt nogal een uitdaging. Vandaar maar even op deze manier.

Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement verlengd waarbij op de orderbevestiging staat dat ik maandelijks een klantenvoordeel E2,50 ontvang. Deze korting wordt echter niet doorberekend op het maandbedrag en ik wil graag weten hoe het precies zit.

Veel dank alvast
icon

Beste antwoord door Hajar 1 april 2019, 12:07

Hi Svndh,

Gefeliciteerd met je verlenging! Als je in aanmerking wilt komen voor Klantvoordeel dan kun je het mobiele abonnement dat op hetzelfde adres staat toevoegen via Klantvoordeel. Ik zie dat je dat inmiddels een abonnement hebt toegevoegd, maar dat er geen korting is toegevoegd. Is het abonnement dat je hebt toegevoegd afgesloten na 29 januari 2018? Alleen dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Is het abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten dan ontvang je geen korting met T-Mobile Klantvoordeel. Je kan mij ook het nummer van het abonnement dat je hebt aangemeld sturen in een privébericht. Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Svndh,

Gefeliciteerd met je verlenging! Als je in aanmerking wilt komen voor Klantvoordeel dan kun je het mobiele abonnement dat op hetzelfde adres staat toevoegen via Klantvoordeel. Ik zie dat je dat inmiddels een abonnement hebt toegevoegd, maar dat er geen korting is toegevoegd. Is het abonnement dat je hebt toegevoegd afgesloten na 29 januari 2018? Alleen dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Is het abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten dan ontvang je geen korting met T-Mobile Klantvoordeel. Je kan mij ook het nummer van het abonnement dat je hebt aangemeld sturen in een privébericht. Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer