Beantwoord

Contract en kosten abonnement

  • 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hi,
Ik heb via de e-mail mijn nieuwe contract binnen moet ik dat terug sturen of is het zo in orde,?
Ik heb twee € 4,24 betaald, eesrt via de link en ook bij aflevering, krijg ik dat terug?
Ik had een abonnement voor € 24,00 per maand afgesloten en nu zie ik dat het € 28.50 is hoe kan dat?

Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2016, 11:25

Hey Hayabos,

Het is mij niet geheel duidelijk waarom je het contract zou moeten terugsturen? Als het om je eerdere topic gaat, dan is het niet nodig je contract terug te sturen, maar het ging erom dat je een kopie van het bonnetje kon maken als je dubbel betaald had. Zou je deze als een screenshot mee kunnen sturen?

Ik neem aan dat je het verschil bedoelt in je contract en je My T-Mobile? Op My T-Mobile zie je de kortingen voor je nieuwe contract nog niet terug, dit wordt pas getoond wanneer dit contract actief is. Mocht het dan nog niet goed staan, trek dan weer even aan de bel, dan gaan we het voor je nakijken! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hayabos,

Het is mij niet geheel duidelijk waarom je het contract zou moeten terugsturen? Als het om je eerdere topic gaat, dan is het niet nodig je contract terug te sturen, maar het ging erom dat je een kopie van het bonnetje kon maken als je dubbel betaald had. Zou je deze als een screenshot mee kunnen sturen?

Ik neem aan dat je het verschil bedoelt in je contract en je My T-Mobile? Op My T-Mobile zie je de kortingen voor je nieuwe contract nog niet terug, dit wordt pas getoond wanneer dit contract actief is. Mocht het dan nog niet goed staan, trek dan weer even aan de bel, dan gaan we het voor je nakijken! 🙂

Reageer