Beantwoord

Contract inzien

• 7 januari 2014
  • 12 reacties
  • 379 Bekeken

Goedemiddag:o,

Ik heb zojuist een mailtje gekregen van [email]ContractServiceProd@t-mobile.nl[/email] gehad waar de bijlage van mijn contract in zit. Deze is vergrendeld met een wachtwoord.
Er wordt gezegd dat als je een nieuwe klant bent dat je wachtwoord jou rekeningnummer is ( ik ben overgstapt van prepaid naar abonnement met nummer behoud. ) maar als ik mijn rekening nummer invoer, zegt hij dat dit niet klopt. Maar aan de andere kant doet het invoeren van mijn opgegeven postcode het ook niet!

Wat nu? :eek::o
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 10 januari 2014, 10:07

@Strubbleler,

Voor het bekijken van je digitale contract dien je de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in te voeren. En dat gaat het uitraard om het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is.
Als het niet lukt laat je dit dan even weten in een reactie op dit bericht?
Bekijk origineel

12 reacties

Heb je het (al) geprobeerd met het volledige IBAN-nummer? Of de laatste vier cijfers van je bankrekening? Ik heb ook ergens 'geboortedatum' gelezen.
@Strubbleler,

Voor het bekijken van je digitale contract dien je de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in te voeren. En dat gaat het uitraard om het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is.
Ik heb het geprobeerd met de laatste vier cijfers van mijn bankrekening, die bij jullie bekend zijn. Maar het werkt niet. Maar ik kan voor de zekerheid in My T-Mobile bekijken toch? :)

@Strubbleler,

Hoi Strubbeler, 

via My TMobile kan je inderdaad ook je rekeningnummer bekijken welke bekend is. 
Of bedoelde je dat niet?

Groetjes Tribaltim
ik heb gechecked welk rekeningnummer ik had ingevoerd. Dat was gelukkig het goede rekeningnummer, maar wil ik dan de laatste vier cijfers invullen voor mijn digitale contract dan wordt mij de toegang alsnog geweigerd. ( ik heb mijn postcode ook al geprobeerd ) Hoi Strubbeler,

via My TMobile kan je inderdaad ook je rekeningnummer bekijken welke bekend is.
Of bedoelde je dat niet?

Groetjes Tribaltim
@tribaltim So, what to do? Help me! Ik hoop dat jullie mij morgen kunnen helpen!;)
@Strubbleler

Jeetje dat is vreemd. Krijg je een foutmelding of wat gebeurd er precies? Heb je het toevallig ook via een andere browser geprobeerd?
Reputatie 4
@Strubbleler,

Heb je al eens vier keer een nul geprobeerd?

Gr. Casper.
@CaspervdH @-Chantal
Ik heb het via safari ( op iPhone & iMac ), Google Chrome en Internet Explorer geprobeert maar dit lukte niet. Ook bij 0000 kreeg ik dit bericht:
http://tinypic.com/r/2d7bgxc/5
Reputatie 5
@Strubbleler

Zou je het IBAN rekeningnummer kunnen proberen?

Laat je even weten of het is gelukt met deze informatie? Zo niet dan zullen wij je contract per post toesturen.
Ik heb vandaag ook een mail gekregen en ging meteen op zoek of dit wel een officiele mail was en geen spam of phishing mail. Ik zou dan ook graag de volgende kritiek willen geven op de mail:

- Gebruik een duidelijk e-mailadres waarvan de gebruiker het vertrouwen heeft dat dit ook daadwerkelijk t-mobile is. Bijvoorbeeld klantenservice@t-mobile.nl. ContractServiceProd@t-mobile.nl wekt bij mij geen vertrouwen.
- Zorg voor een betere opmaak van de mail waarvan wederom duidelijk is dat T-Mobile de afzender is. Een platte tekstmail wekt geen vertrouwen.
- Het is ongebruikelijk om ergens te moeten inloggen met je bankrekeningnummer en bovendien fraudegevoelig waardoor je toch aarzelt.
Reputatie 6
Badge +16
@RobinKuit

Ik wil je bedanken voor de door jou doorgegeven feedback. Wij zorgen er voor dat deze feedback bij de juiste afdeling terecht komt. Mocht je verder nog andere vragen, verzoeken, opmerkingen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer