Beantwoord

Contract klopt niet

• 17 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

vanmiddag kreeg ik een voorstel via de telefoon aangeboden voor een nieuw contract,nu krijg ik het voorstel opgestuurd via e mail, nu blijkt het bedrag veel hoger dan wat we afgesproken hadden. heb het gesprek gelukkig in voice recorder staan
icon

Beste antwoord door Thalina 18 oktober 2016, 15:41

Hoi Jajev,

Leuk dat je hebt verlengd! Maar het zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn dat er andere bedragen op de bevestiging staan. Ik zie dat je bij jouw verlenging meerdere kortingen ontvangt, deze staan onderaan op de bevestiging. Kan het dat je deze over het hoofd hebt gezien? 😉 Of klopt er iets anders niet aan het contract? Kun je aangeven wat er precies niet klopt? Dan kijk ik met je mee!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jajev,

Leuk dat je hebt verlengd! Maar het zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn dat er andere bedragen op de bevestiging staan. Ik zie dat je bij jouw verlenging meerdere kortingen ontvangt, deze staan onderaan op de bevestiging. Kan het dat je deze over het hoofd hebt gezien? 😉 Of klopt er iets anders niet aan het contract? Kun je aangeven wat er precies niet klopt? Dan kijk ik met je mee!
bedankt voor je antwoord, was er idd zelf achter gekomen dat er onderaan de kortingen staan, vind het niet echt duidelijk, misschien een puntje om dit te verbeteren.
ook om iemand aan de telefoon te krijgen is heel lastig,
maaaaar ben wel tevreden over je antwoord
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jajev,

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat het in ieder geval alles zo klopt. Ik zie dat jouw toestel inmiddels in het afleverproces van de koerier zit dus je hebt 'm binnenkort al in je handen! Geniet ervan 😃 Laat je weten hoe je nieuwe toestel bevalt?
ben hartstikke blij met mn nieuwe phone,doet het super goed, alleen heb ik nog steeds niet mn nieuwe contract opgestuurd gekregen ?? terwijl de koerier zei dat het binnen 24 uur gemaild zou worden, nu weet ik dat er een weekend tussen zit,maar ok ik zie het wel verschijnen of niet ??
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jajev,

Heb je op dit moment al een kopie van het contract of nog altijd niet? We kunnen anders per post een kopie naar je sturen, want nu zou je het wel moeten hebben ontvangen!

Als je het contract nog altijd niet hebt, laat het dan zo snel mogelijk weten, dan zorgen wij op onze beurt dat een kopie spoedig op de bus gaat en jouw kant op komt! 🙂
Hoi David,
Heb nog steeds mijn contract niet ontvangen,wel de factuur van 4,24 euro
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jajev,

Begrijpelijk dat je je contract wilt ontvangen! Ik heb het nog even nagevraagd en het kan een paar werkdagen duren voordat je het contract opgestuurd krijgt. Ik kan het contract op dit moment ook nog niet opvragen in het systeem, anders had ik 'm uiteraard gelijk naar je toegestuurd. Ik wil je vragen om nog even af te wachten. Mocht je het contract eind volgende week nog niet ontvangen hebben, trek dan even aan de bel. Dan ga ik het verder voor je uitzoeken!
Ok, hartstikke mooi dat je er mee bezig bent geweest, zal het in de gaten houden, mocht ik volgende week nog niks hebben dan hoor je nog van me, maar bij voorbaat bedankt

Reageer