Beantwoord

contract loopt af 10 april 2016.

• 1 april 2016
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Contract loopt af 10 april 2016 heb verlengt. Staat paar weken geleden.staat nu op nu abonement 16 april dat wil ik niet. Verlenging moet 11 april 2016 zijn
icon

Beste antwoord door Sam- 4 april 2016, 10:30

Hoi Antepli,

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben de ingangsdatum van je vernieuwing aangepast. Is hiermee alles naar tevredenheid afgehandeld? Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Ze zouden het coriceren naar 11 april
En nog steeds steeds staat 16 april. Dit zijn geen afspraken
Het is een verlenging met me contract die afloopt 10 april.en de nieuwe verlenging moet 11 april 2016 zijn.
Dan heb ik dus tot 16 april betaald. Terwel ik tot 10 april moest betalen
Ben hier boos om
Reputatie 3
Badge +7
Hallo Antepli,

Het helpt niet om telkens achter elkaar berichten te blijven posten. Hierdoor wordt je vraag niet sneller opgepakt.

Aangezien het forum van T-Mobile bedoeld is voor klanten om andere klanten te helpen en er maar af en toe een moderator voorbij komt, is het misschien verstandiger om hierover even de klantenservice te bellen. Zij kunnen de ingangsdatum direct voor je aanpassen. Wil je liever je vraag toch online stellen, kan je hier chatten met een medewerker. Op dit moment zie ik een verwachte reactietijd van 7 minuten staan, dus je wordt daar snel geholpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Antepli,

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben de ingangsdatum van je vernieuwing aangepast. Is hiermee alles naar tevredenheid afgehandeld? Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten!

Reageer