Beantwoord

Contract mét toestel

• 5 februari 2016
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Waarom word ik niet teruggebeld n.a.v. een klacht rondom mijn contractverlenging? De chef van uw filiaal in Maastricht had mij dat in december toegezegd, en in januari meldde uw callcentermedewerkster mij dat dit voornemen ook zo in het systeem geregistreerd stond. Nu is het februari en nog steeds niets vernomen.
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 11:05

Hey Meijerr,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic over gestart bent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij onze beloftes niet nakomen! Ik kan mij voorstellen dat je hier totaal niet tevreden over bent en wij lossen het hier graag voor je op.

Ik zie dat je sinds december gebruik maakt van een Sim Only abonnement en je toch liever een abonnement mét toestel hebt, klopt dat? Je kunt in dat geval gebruik maken van 'Toestelflexibiliteit'. In dit forumtopic leggen we precies uit hoe dit werkt. Wanner je in dat topic een reactie achterlaat zorgen wij er voor dat een van onze collega's je terugbelt om dit helemaal rond te maken voor je.

Hopelijk is dit een goede oplossing! Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt of als we je op een andere manier nog kunnen helpen?:)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Meijerr,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic over gestart bent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij onze beloftes niet nakomen! Ik kan mij voorstellen dat je hier totaal niet tevreden over bent en wij lossen het hier graag voor je op.

Ik zie dat je sinds december gebruik maakt van een Sim Only abonnement en je toch liever een abonnement mét toestel hebt, klopt dat? Je kunt in dat geval gebruik maken van 'Toestelflexibiliteit'. In dit forumtopic leggen we precies uit hoe dit werkt. Wanner je in dat topic een reactie achterlaat zorgen wij er voor dat een van onze collega's je terugbelt om dit helemaal rond te maken voor je.

Hopelijk is dit een goede oplossing! Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt of als we je op een andere manier nog kunnen helpen?:)
Klinkt interessant. Laat iemand mij hierover maar terugbellen. M
Reputatie 7
Badge +15
Hey Meijerr,

Thanks voor je snelle reactie! Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze verkoopafdeling. Zij zullen jou bellen om de mogelijkheden te bespreken.

Let op, ze bellen met een onbekend nummer!

Laat je aan ons weten hoe het afloopt? 🙂

Reageer