Beantwoord

Contract met wachtwoord

• 1 november 2016
  • 2 reacties
  • 368 Bekeken

Heb miv vandaag nw contract bij T-Mobile. Begin oktober abonnement verlengd van KPN naar T-Mobile en er zou een contract worden gemaild. 2 wkn later gebeld dat ik het nog niet digitaal heb mogen ontvangen. Vandaag is het abonnement ingegaan en nog steeds geen contract binnen. Vanochtend gebeld met Phonehouse en gevraagd om dit document te mailen. Verkeerd mailadres! Nu via mail ontvangen maar met wachtwoord beveiligd. Welk wachtwoord? Kan me niets herinneren dat te hebben ingegeven. Hoe kan ik nu bij mijn contract? En kunt u mij dit contract ook per post versturen?

Svp uw reactie en alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Amy 2 november 2016, 10:53

Hi APFdeVries,

Welkom bij de Magenta club! Leuk dat je er voor gekozen hebt om klant te worden bij ons! 🙂

Wanneer je een abonnement per e-mail hebt ontvangen zit daar inderdaad een wachtwoord op. Je wachtwoord is, zoals Mat_64 al aangaf, je postcode (zonder spatie). Bijvoorbeeld: 1234AB.

Aangezien je het contract bij The Phone House hebt afgesloten hebben wij geen kopie van de contractbevestiging. Wij ontvangen alleen de contractgegevens om het contract te activeren. Als je een hardcopy exemplaar wilt zou je hem zelf kunnen uitprinten of even lang de winkel moeten gaan waar je het contract hebt afgesloten.

Hopelijk heb je zo voldoende informatie! Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt of als je nog ergens tegenaan loopt? :8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Welkom op het T-Mobile klanten forum.
Het is afhankelijk van wat de procedure in de winkel. De meeste winkels kiezen voor je postcode (dit geldt in ieder geval voor de T-Mobile winkels), soms laten ze je het zelf kiezen.
Reputatie 7
Badge +15
Hi APFdeVries,

Welkom bij de Magenta club! Leuk dat je er voor gekozen hebt om klant te worden bij ons! 🙂

Wanneer je een abonnement per e-mail hebt ontvangen zit daar inderdaad een wachtwoord op. Je wachtwoord is, zoals Mat_64 al aangaf, je postcode (zonder spatie). Bijvoorbeeld: 1234AB.

Aangezien je het contract bij The Phone House hebt afgesloten hebben wij geen kopie van de contractbevestiging. Wij ontvangen alleen de contractgegevens om het contract te activeren. Als je een hardcopy exemplaar wilt zou je hem zelf kunnen uitprinten of even lang de winkel moeten gaan waar je het contract hebt afgesloten.

Hopelijk heb je zo voldoende informatie! Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt of als je nog ergens tegenaan loopt? :8

Reageer