Beantwoord

Contract niet geactiveerd

  • 27 maart 2019
  • 9 reacties
  • 744 Bekeken

Ik heb nu ongeveer 4 dagen mijn nieuwe telefoon met mijn tmobile abbonnement. Alleen is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd. Ik kan ook geen account aanmaken op de tmobile app. Er staat dat mijn contract nog niet geactiveerd is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 maart 2019, 14:33

@Talhaatje De ingangsdatum staat in je contract,
het contact heb je als het goed is per mail ontvangen?
kijk even naar de ingangsdatum
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Talhaatje Lastig zeg, is je contract ook al ingegaan?
@CrisTien Nee dat is juist het probleem. Hij is nog steeds niett ingegaan
Reputatie 7
Badge +20
@Talhaatje 😊sorry ik bedoel de datum van je contract?
@CrisTien dat weet ik nu even niet. Is er geen mogelijkheid om de datum te wijzigen?
Reputatie 7
Badge +20
@Talhaatje De ingangsdatum staat in je contract,
het contact heb je als het goed is per mail ontvangen?
kijk even naar de ingangsdatum
@CrisTien ik kan ook niet meer bij de mail? Is er Mischien een mogelijkheid om de mail opnieuw gestuurd te krijgen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Talhaatje,

Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik kijken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen!
@David ben niet bekend met tmobile dus weet niet hoe je een prive bericht moet sturen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Talhaatje,

Als je op m'n profiel klikt, dan zie je de button vanzelf verschijnen. 😁

Reageer