Beantwoord

Contract niet ontvangen

• 17 maart 2017
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

ik heb eind februari een nw telefoon gehaald met nw contract dat zou per mail verstuurd worden maar hen nog steeds niets heb al gebeld naar kunnen niet mailen en chat heb ik een oud cintract per post ontvanhe. en via Messenger is het mij ook al weken beloofd maar er komt helemaal.niets slechte zaak zou toch gewoon moeten mailen en per post versturen..wat us het probleem hij komt ook niet in de spam box voor de duidelijkheid ben erg ontevreden hierover helaas
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2017, 13:43

Hey Jollebol64,

Daar gaat inderdaad iets flink mis! :S Dat zou niet zo lang moeten duren. Ik ben gelijk even nagegaan wat er precies aan de hand is en zie dat mijn collega Jordy heel hard voor jou aan het werk is. Hij is ook in contact met de afdeling die dit voor jou met spoed kan oppakken. Ik vertrouw er dan ook op dat je bij hem in uitermate goede handen bent en het spoedig is opgelost! Je kunt dan ook via Facebook zijn reactie tegemoet zien.

Mocht er nog iets zijn waar wij hier op het forum mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jollebol64,

Daar gaat inderdaad iets flink mis! :S Dat zou niet zo lang moeten duren. Ik ben gelijk even nagegaan wat er precies aan de hand is en zie dat mijn collega Jordy heel hard voor jou aan het werk is. Hij is ook in contact met de afdeling die dit voor jou met spoed kan oppakken. Ik vertrouw er dan ook op dat je bij hem in uitermate goede handen bent en het spoedig is opgelost! Je kunt dan ook via Facebook zijn reactie tegemoet zien.

Mocht er nog iets zijn waar wij hier op het forum mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer