Beantwoord

Contract niet ontvangen per email plus abonnement Eur 6 duurder

• 18 februari 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik heb sedert 10 februari mijn abonnement verlengt en ik heb nogsteeds het contract niet mogen ontvangen per email. Ik heb gebeld met de klantenservice en mij werd aangegeven dat het een paar dagen kan duren. Het is inmiddels 18 februari 2017. Ook zie ik dat het abonnement nu op my t-mobile vermeld Eur 6 duurder is. Dus ik heb nu een abonnement voor Eur 6 duurder. Hoe kan dat? Dus ik wil graag weten waar mijn contract blijft en waarom het contract in ene Eur 6 duurder is?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 18 februari 2017, 09:52

Goedemorgen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Het kan tot 2 weken duren voordat je jouw contract per e-mail ontvangt. Controleer voor de zekerheid ook regelmatig je ongewenst map (spambox). Mocht je na 2 weken nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen dan graag hier nog even contacten en dan stuurt T-Mobile 'm alsnog naar je toe. Uiteindelijk ga je 'm dus ontvangen, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. :)

Je kan natuurlijk ook even online controleren. Ga naar My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/my/abonnement

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan hoor ik het graag van je!

Ps. vragen over je factuur na een wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Het kan tot 2 weken duren voordat je jouw contract per e-mail ontvangt. Controleer voor de zekerheid ook regelmatig je ongewenst map (spambox). Mocht je na 2 weken nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen dan graag hier nog even contacten en dan stuurt T-Mobile 'm alsnog naar je toe. Uiteindelijk ga je 'm dus ontvangen, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. :)

Je kan natuurlijk ook even online controleren. Ga naar My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/my/abonnement

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan hoor ik het graag van je!

Ps. vragen over je factuur na een wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina

Reageer