Beantwoord

Contract overnemen

• 9 januari 2017
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

hallo,

mijn moeder belt met mijn telefoonnummer, nu is mijn contract in februari afgelopen. kan zij een nieuw contract aangaan en dan het nummer wat zij nu gebruikt ondanks het niet op haar naam staat behouden
icon

Beste antwoord door Thalina 10 januari 2017, 11:23

Hoi jaime2205,

Wat lief dat je dit navraagt voor jou moeder en haar hierbij helpt! 🙂 Ik zie dat Serviceweb al een antwoord heeft gegeven (dankje!). Alleen zie ik dat je op dit moment een Stel Samen '13 abonnement hebt en hierbij is contractovername niet mogelijk. Maar er is een andere oplossing! Aangezien jouw abonnement na 19/02/2107 afloopt, kun je ervoor kiezen om een volledig nieuw abonnement af te sluiten en vervolgens nummerbehoud aan te vragen. Op die manier komt het abonnement op naam van jouw moeder te staan en behoud ze het nummer. Als je wilt kan ik haar ook laten bellen om een nieuw abonnement gelijk in orde te maken. Zo ja, wanneer is ze het beste bereikbaar?

Ik hoor het graag van je, ook als je nog aanvullende vragen hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Jaime2205

Je kan je moeder zeker het nummer laten behouden en een contractovername doen bij T-Mobile/ Door Contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement door een ander persoon laten overnemen, naam je moeder toe. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld zelf je abonnement niet meer nodig hebt, of in jullie geval gewoon over wil zetten naar de juiste persoon.

Uiteraard is het ook mogelijk om gewoon het contract op je eigen naam te laten staan, dan moet alleen jij wel het contract laten verlengen, want dat mag je moeder niet.

Lees hier meer over op: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/overstappen/contractovername
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jaime2205,

Wat lief dat je dit navraagt voor jou moeder en haar hierbij helpt! 🙂 Ik zie dat Serviceweb al een antwoord heeft gegeven (dankje!). Alleen zie ik dat je op dit moment een Stel Samen '13 abonnement hebt en hierbij is contractovername niet mogelijk. Maar er is een andere oplossing! Aangezien jouw abonnement na 19/02/2107 afloopt, kun je ervoor kiezen om een volledig nieuw abonnement af te sluiten en vervolgens nummerbehoud aan te vragen. Op die manier komt het abonnement op naam van jouw moeder te staan en behoud ze het nummer. Als je wilt kan ik haar ook laten bellen om een nieuw abonnement gelijk in orde te maken. Zo ja, wanneer is ze het beste bereikbaar?

Ik hoor het graag van je, ook als je nog aanvullende vragen hebt!

Reageer