Beantwoord

Contract overnemen mislukt!

  • 3 december 2019
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Hallo,

Graag wilde ik mijn telefoon abonnement, die op mijn moeders naam staat overnemen.

Eerst moest ik de toestel volledig afbetalen. Dat heb ik gedaan, en alsnog kan ik niet verder naar de volgende stap. 

In mijn T mobile via mijn laptop is te zien, dat die afbetaald is, maar als ik de app open van T mobile, staat er nog steeds in dat ik 19,73 moet aflossen.

Wat moet ik doen??

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 december 2019, 19:43

Goedenavond @Deviii Heb je al de stappen doorlopen en Hier gelezen wat de voorwaarden zijn en hoe het werkt? Is het toestel met IDeal betaald? 

Lukt het niet kunnen de moderators je helpen. Ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk) De moderators zijn nu naar huis dus je moet nog wel even geduld hebben.

Fijne avond

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Deviii Heb je al de stappen doorlopen en Hier gelezen wat de voorwaarden zijn en hoe het werkt? Is het toestel met IDeal betaald? 

Lukt het niet kunnen de moderators je helpen. Ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk) De moderators zijn nu naar huis dus je moet nog wel even geduld hebben.

Fijne avond

Reageer