Beantwoord

Contract toch niet kunnen verlengen

• 7 maart 2016
  • 9 reacties
  • 237 Bekeken

My T-mobile geeft aan dat ik vanaf vandaag kan verlengen. Dus ik heb een verleningen aangevraagd via Coolblue, blijk ik vanaf morgen pas te kunnen verlengen. Waarom wordt dit anders weergegeven?
icon

Beste antwoord door Amy 8 maart 2016, 10:27

Hey Marjama,

Ik zie dat je inderdaad nu kunt verlengen! Het kan gebeuren dat er soms één dag verschil in de datum zit. Verder zie ik dat je onder bewindvoering staat. Klanten onder bewind mogen niet vernieuwen, alleen wanneer de bewindvoerder expliciet toestemming geeft hiervoor. Ik zie hier ook niets van terug in ons systeem en ik vermoed dat het daar verkeerd is gegaan met je verlenging. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met je bewindvoerder hierover.

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag van je! 🙂 Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Marjama,

Ik zie dat je inderdaad nu kunt verlengen! Het kan gebeuren dat er soms één dag verschil in de datum zit. Verder zie ik dat je onder bewindvoering staat. Klanten onder bewind mogen niet vernieuwen, alleen wanneer de bewindvoerder expliciet toestemming geeft hiervoor. Ik zie hier ook niets van terug in ons systeem en ik vermoed dat het daar verkeerd is gegaan met je verlenging. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met je bewindvoerder hierover.

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag van je! 🙂 Houd je ons op de hoogte hier?
Hoi Amy, hartelijk dank voor de respons.
Ik heb net contact gehad met mijn bewindvoerder en een akkoord gekregen.
Hij stuurt een mailtje naar incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl, (wat ik op het forum gevonden heb) die klopt toch?

Hoeveel tijd neemt dit eigenlijk in beslag?

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjama,

Dat is inderdaad het juiste e-mail adres. Goed gevonden dus. ;)

Onze collega's streven er naar om de aanvraag binnen 2 weken te verwerken.

Groetjes!
2 weken? :S Dat is wel een erg lange termijn.
Ontvang je daar dan een bericht over of moet ik zelf even informeren?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marjama,

Helaas kan dit niet sneller Marjama, dit moet verwerkt worden door de afdeling die hierover gaar. Zodra dit verwerkt is zien wij terug in het systeem dat je mag verlengen. Jouw bewindvoerder krijgt een bevestiging wanneer zijn goedkeuring is verwerkt.

Nog even geduld.. als we je in de tussentijd kunnen helpen dan weet je ons te vinden!
Kunnen jullie zien of de "blokkade" inmiddels is verwijderd?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marjama,

Op dit moment zie ik nog altijd geen bevestiging terug dat jouw bewindvoerder een e-mail heeft gestuurd. Wanneer heeft hij de e-mail uiteindelijk verstuurd? Als dat nu 2 weken geleden is, wil ik aanraden om nog even een bericht te sturen naar incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Als de 14 dagen echter nog niet voorbij zijn, zou ik het nog even afwachten tot dit daadwerkelijk voorbij is. Laat het ons even weten, we helpen je hier anders graag bij verder!
Hoi,

Hij heeft het bericht gestuurd terwijl ik aan de telefoon hing met hem, dat is vandaag twee weken geleden.
Ik ga morgen contact leggen met hem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjama,

Ik zie dat de bevestiging gisteren aan het eind van de middag is verwerkt bij ons. Jouw bewindvoerder heeft hier bericht over ontvangen. Je kunt vanaf morgen (24/3) verlengen en je hebt hier een week de tijd voor. Laat je even weten of alles is gelukt? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer