Beantwoord

Contract verlengd maar nog geen bevestigings mail

• 29 januari 2016
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Een hele goede morgen daar! :-)
Ik mocht mijn contract bij jullie verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken.dat heb ik woensdag ochtend gedaan. Nou stond er dat ik binnen enkele minuten een bevestigings mail zou krijgen en dat er binnen 1 werkdag contact met mij opgenomen zou worden per mail maar ik heb nog geen bevestigings of gang van zaken mai van julliel gehad. Dus wou even weten of mijn verlenging hetl goed doorgekomen is ;-)

MVG Richard Mol
icon

Beste antwoord door Amy 1 februari 2016, 10:55

Hey Richard,

Fijn dat Robert zo snel had gereageerd! Ik zie ook dat je ondertussen telefonisch contact hebt opgenomen en mijn collega de situatie heeft uitgelegd. Hopelijk is alles zo duidelijk! Mocht je nog vragen hebben hierover dan horen we het graag! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +7
Hi RichardMol,

Als eerste welkom op het forum. Dit forum is voor de klanten van T-Mobile en jouw vragen worden daarom grotendeels ook alleen beantwoord door klanten van T-Mobile. De moderators werken voor T-Mobile en kun jouw specifieke vraag als enige beantwoorden, maar dit kan wat langer duren.

Mijn advies stelt je vraag via de chat. De klantenservice kan dan meteen antwoord geven. Het komt soms wel eens voor dat een bestelling niet goed aan komt, maar ik kan dat niet zien. Ben zelf ook alleen maar een klant van T-Mobile.

groeten,
Robert
Reputatie 7
Badge +15
Hey Richard,

Fijn dat Robert zo snel had gereageerd! Ik zie ook dat je ondertussen telefonisch contact hebt opgenomen en mijn collega de situatie heeft uitgelegd. Hopelijk is alles zo duidelijk! Mocht je nog vragen hebben hierover dan horen we het graag! 🙂

Reageer