Beantwoord

Contract verlengen

• 27 september 2016
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Reputatie 2
Beste,
Ik ben voornemens om mijn abonnement te verlengen voor 12 maanden maar merk op dat ik precies dezelfde 'aanbieding' krijg als nieuwe potentiele klanten. Graag zou ik me meer gewaardeerd voelen daar ik al zolang gebruik maak van jullie dienst.

In afwachting van reactie.
Mvgr, Wouter Joosten
icon

Beste antwoord door Issam 27 september 2016, 15:17

Hoi Wouter,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Begrijpelijk dat je je als klant gewaardeerd wilt voelen en we willen ook graag onze waardering voor trouwe klanten als jij laten blijken. Op dit moment zijn er verschillende acties waardoor de prijzen voor nieuwe klanten en bestaande klanten gelijk zijn. De acties zijn zo scherp dat er geen bewegingsruimte meer is in de maandbedragen. Hierdoor kom je als bestaande klant op hetzelfde bedrag uit als een nieuwe klant, maar je zal nooit duurder uit zijn dan een nieuwe klant!

Als bestaande klant kan je uiteraard blijven profiteren van T-Mobile Samen, T-Mobile Extra en T-Mobile vriendenkorting als je een vriend of familielid aanmeldt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wouter,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Begrijpelijk dat je je als klant gewaardeerd wilt voelen en we willen ook graag onze waardering voor trouwe klanten als jij laten blijken. Op dit moment zijn er verschillende acties waardoor de prijzen voor nieuwe klanten en bestaande klanten gelijk zijn. De acties zijn zo scherp dat er geen bewegingsruimte meer is in de maandbedragen. Hierdoor kom je als bestaande klant op hetzelfde bedrag uit als een nieuwe klant, maar je zal nooit duurder uit zijn dan een nieuwe klant!

Als bestaande klant kan je uiteraard blijven profiteren van T-Mobile Samen, T-Mobile Extra en T-Mobile vriendenkorting als je een vriend of familielid aanmeldt.

Reageer