Beantwoord

Contract verlengen

• 13 januari 2017
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

Goede Dag.
Juni 2016 nue contract machen betald 380€ uun neu telefon bekomme Samsung 7 .2 jahre lange contract takening in shop Lisse .Mijn Tmobil website geen neu contract uun mehr betalen alltaid.Kan niet keuken mijn telefon belel ,internet gebruik .Ik december habe in shop uun geen werek internet controll abbonament 2016 ?:?
Bedankt Jozsef Kiss
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2017, 15:17

Hi Jopszef,

Als ik het goed begrijp kun jij jouw verbruikstatus en factuur niet controleren via My T-Mobile? Werkte het voorheen wel goed? Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan kan ik je Verbruikstatus wel inzien. Zou je eens de My T-Mobile app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Ga dan naar My T-Mobile> Verbruikstatus> Bekijk specificatie voor meer details. Je kan je facturen ook zelf inzien door te klikken op My T-Mobile>Facturen en dan downloaden.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als ik het verkeerd heb begrepen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jozsef,

Het spijt me, maar jouw vraag is mij niet geheel duidelijk. Ik haal er iets uit over mobiel internet, een Samsung en een contract dat je getekend hebt. Zou je in het Nederlands of Engels jouw vraag kunnen stellen? Dit zijn de twee talen waar we op het forum iets mee kunnen en dit is ook opgenomen in de huisregels.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!
Hay.
Mijn tmobile geen werek.Kan ik niet zien hoeveel tijd belle ,hoeve tijd internet gebruik uun contract geen tonen website!Uun meer betalen rekening .Ik will graag zien .Laatse contrakt tonen .
Bedankt Jopzsef Kiss
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jopszef,

Als ik het goed begrijp kun jij jouw verbruikstatus en factuur niet controleren via My T-Mobile? Werkte het voorheen wel goed? Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan kan ik je Verbruikstatus wel inzien. Zou je eens de My T-Mobile app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Ga dan naar My T-Mobile> Verbruikstatus> Bekijk specificatie voor meer details. Je kan je facturen ook zelf inzien door te klikken op My T-Mobile>Facturen en dan downloaden.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als ik het verkeerd heb begrepen dan hoor ik het graag.
Hi Hajar.

Ik 8 jahre habe abbonament Tmobile uun all contract maken in kantor buroekraft uun website ouk.Nuu geen ik denken vergeten .Alstubliech maken kantor of webmeister .Kan niet keuken bellminut ,allein internet werek .Uun warum betalen Hungary ist EU land diesemant 1 minut uun 1,20 cent .Abbonament habe ist niet betalen Eu land belle 90 minut/ mant .
Bedankt Jozsef Kiss
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jozsef,

Jouw bericht is wederom niet erg duidelijk. Kun je het misschien in het Engels doen, desnoods via Google Translate?

Het klopt dat Hongarije onder de EU valt, alleen heb jij nog een oud abonnement. Hier zitten de nieuwe voorwaarden nog niet bij, dus betaal je hier los voor. Je kunt nu verlengen, dus als je naar My T-Mobile gaat kun je gelijk een nieuw abonnement afsluiten. Dan heb je de nieuwste voorwaarden en het nieuwe prijsplan T-Mobile Go: https://www.t-mobile.nl/go-unlimited

Hopelijk kom je er zo zelf uit, maar anders zien we jouw reactie wel binnenkomen.

Reageer