Beantwoord

Contract verlengen?

• 7 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 767 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
Wij, een gezin van 4, zitten in een T-mobile Samen groep met de daarbij behorende voordelen. Nu kan ik het contract van mijn dochter verlengen, echter hebben mijn vrouw en ik, ons contract vóór 29 januari 2018 verlengd, waardoor wij nog profiteren van de voordelen van T-mobile samen.

Wij gaan niet ons contract omzetten naar een T-mobile Unlimited contract, wij gaan niet overstappen naar T-mobile thuis.
Ik hoef geen T-mobile Unlimited contract voor mijn dochter.

Dus mijn dochter profiteert niet meer van de voordelen van de T-mobile Samen groep.

Waarom zou ik het contract verlengen????

De voorkeur van mijn dochter gaat uit naar een IPhone 6 (evt refurbished) 32 GB.
De aanbiedingen in de T-mobile shop vallen buiten mijn budget. Mobiel.nl en Belsimpel.nl komen al meer in de buurt.

Ik ben benieuwd of T-mobile nog iets te bieden heeft om bestaande klanten te behouden.
icon

Beste antwoord door centaur 7 augustus 2018, 23:19

Het nieuwe kortingprogamma heet klantvoordeel.
Bij 2 of meer abonnementen op 1 adres ook korting (2.50)
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/t-mobileklantvoordeel/
Bekijk origineel

7 reacties

Hier nog een aanvulling op bovenstaande vraag;

Aangezien mijn dochter straks geen deel meer uitmaakt van de T-mobile Samen groep en de groep niet meer uit 4 personen bestaat, betekent dat dan ook automatisch dat de voordelen van de overgebleven leden komen te vervallen???

De T-mobile Samen groep is een uitstervend item...aangezien er vroeg of laat leden hun contract gaan verlengen en eruit gaan...

Hoe komt T-mobile deze klanten tegemoet??
Reputatie 5
Badge +10
Het nieuwe kortingprogamma heet klantvoordeel.
Bij 2 of meer abonnementen op 1 adres ook korting (2.50)
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/t-mobileklantvoordeel/
Reputatie 5
Badge +10
2.50 is minder dan samen maar nettoprijzen zijn ook veranderd en je krijgt meer.
Ik ben bekend met het nieuwe kortingprogramma Klantvoordeel, maar zoals ik al aangaf, ga ik niet overstappen naar T-mobile Thuis en ook onze abonnementen niet omzetten naar een T-mobile Unlimited. Dat zijn de voorwaarden om te profiteren van Klantvoordeel. Dus er moet eerst geld bij om voordeel te krijgen...?? 🤔
Reputatie 5
Badge +10
Bij meer dan 1 mobiel abonnement krijg je ook al korting 😉
Dus ook al zou ik het abonnement van mijzelf en mijn vrouw niet om laten zetten naar T-mobile Unlimited en ik niet overstap naar T-mobile Thuis, dan nog krijgt mijn dochter €2,50 korting per maand?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Trex,

Ja dat klopt! De oudere abonnementen kunnen gewoon van Samen blijven profiteren en daarbij kunnen jullie je allemaal aanmelden voor Klantvoordeel, zodat jouw dochter de €2,50 korting krijgt! Het kan wat verwarrend zijn doordat er twee prijsplannen door elkaar lopen, dus mocht je meer vragen hebben, let me know!

Reageer