Contract verlengen, geen bevestiging

• 1 juli 2017
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Ik kon per direct mijn contract verlengen die is verlopen. Kon kiezen tussen sim only en met nieuwe toestel. Ik heb voor sim only gekozen en nu zou ik binnen 10 min een mail ontvangen nu is het uur verder nog niks hoe kan dit

8 reacties

Misschien kun je zelf bij jouw eigen gegevens op mytmobile kijken wat de stand van zaken is.

Heb je er belang bij dat het contract verlengd is? ( ik bedoel: behoud je dan een korting?)
Ik heb gekeken bij t mobile staat niks tussen. Ja ik krijg dan 9 euro korting. Ik ben er vandaaf achter gekomen dat mijn contract moest verlengen ik kon opeens niet meer bellen etc. Naar t mobile gebeld via amder nummer hun zeiden dat komt doordat ik oude sim kaart had toen nieuwe gekregen maar daar ligt t dus niet aan.
Ik hoop dat een van de moderators wat voor jou kan betekenen.
Begrijp ik het goed, dat als je een abonnement hebt, de telefoon er gewoon mee ophoudt als je niet verlengt? Gaat hij niet gewoon over op prepaid? Misschien moet je eens naar de prepaid optie kijken. Als je weinig belt, is prepaid goedkoper dan zelfs het kleinste abonnement.
Onbegrijpelijk vandaag na 3 belletjes met tmobile op advies van jullie contractverlenging gedaan meermaals tracht men 10 gbdatabundel doorheen te drukken terwijl ik overduidelijk aangaf rond 3gb data per maand te gebruiken. Nu heeft esmaeL fout gemaakt 1 gb ipv 5gb data bundel wat overduidelijk was afgesproken!!!! Terwijl we lang alle opties aan lijn besproken hadden!!! Echt om te huilen deze puur commerciële flut Service aardig ik me keer op keer als nummer behandeld voel

Tot 3 keer toe gaat t mis daarom klacht t steeds mis gaat net verlenging waardoor ik nu financieel benadeeld wordt ondanks ik op jullie advies uiterlijk zaterdag moest verlengen ivm unlimited madness Ik wil dit weekend correctie hiervan & klacht compensatie ik 10 gb databanken met onbeperkt bellen met 1 jaar verlenging voor prijs van 16 euro voor herhaald fouten door collega's en klant onvriendelijkheid en niet klantgericht oplossing gericht handelen wat steeds ontbreekt keer op keer bij telefonisch contact met mij en klantenservice Databanken = databundel Tijdens unlimited madness actie verlenging week
Voor een afknapper voor esmael dame aan lijm gehad bd contract verlenging afdeling die klant onvriendelijk belerend zwart wit communiceerde wat alles behalve uitnodigingen was en hans van leeuwen die ik maandag en vandaag op voicemail hoorde teveel commercieel mij benaderde bespeur hier telkens in herhaling geen klantwaardering klantgericht oplossing gericht handelen grote afknapper waarom er structureel bij mij naast verlenging ook dit soort onnodige missers gemaakt worden wat klant verlies gaat opleveren op dese manier van klant lopende band werk!! Daarom grote dikke klacht met dit weekend correctie verlenging icm unlimited madness met onbeperkt bellen met 10 gb bundel voor 16 euro voor alle op stapeling van fouten en compensatie voor al dit ongemak heb 't mobile samen korting Dit weekend wil ik terugkoppeling hiervan!!!!
Reputatie 4
Badge +17
Hallo zuster,

Terecht dat je hierover contact opneemt. Het is begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over je vernieuwing. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er inmiddels al een bevestiging is verzonden per e-mail. Is alles duidelijker geworden naar aanleiding van de bevestiging die je hebt ontvangen? Heb je nog niets binnen? Controleer dan voor de zekerheid je ongewenst map. Hier kunnen de mailtjes soms ook in terecht komen.

Werkt alles ook weer naar behoren? Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!

@mattie, als je buiten je contractperiode bent dan kan je gewoon gebruik blijven maken van alle diensten. Het enige wat er dan verandert is dat de kortingen komen te vervallen. Dit heeft uiteraard geen invloed op de bereikbaarheid en de werking van je telefoon.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Smile,

Allereerst onze oprechte excuses voor alles wat er fout is gegaan. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe we dit kunnen rechtzetten.

Ik zie dat je vandaag nog telefonisch contact hebt gehad met één van onze vriendelijke collega's. Zij heeft alles voor je gecorrigeerd en heeft je ook wat T-Mobile Extra punten toegekend voor het ongemak. Is alles nu alsnog naar tevredenheid opgelost? Nogmaals onze excuses voor het ongemak, we horen graag of alles nu in orde is en je weer een 'Smile' op je gezicht hebt!

Reageer