Vraag

Contract verlengen kost net zoveel voor nieuwe klanten :(

Ben al jaren klant bij T-Mobile en ik weet voor 100% dat ze aan mij verdienen, want mijn bundel is NOOIT op en zoveel internet ik nu ook weer niet. Als ik dan ga kijken om mijn abonnement te verlengen, van een i-150 ('08) a 30,- euro per maand naar een i-Smart 150, kost mij dit abonnement net zoveel als voor iemand die nieuw klant is. Dat vind ik persoonlijk toch best een flinke tegenvaller. Ik lever data in, want nu heb ik onbeperkt en dan eventueel 1000MB per maand, waar ik niet aan zal komen. Toch moet ik dan net zoveel betalen als een nieuwe klant, dat vind ik erg vreemd.

De reden om over te stappen zou nu zijn omdat ik dan een hoger snelheid zou hebben bij het nieuwe abonnement. En zoals ik al zei, ik denk dat ik nooit aan die 1000MB per maand zal komen en ook mijn belminuten zal ik het daar niet mee gaan halen. Dus ik vind het echt triest dat je vaste klanten zo afknijpt.

Eigenlijk zouden vasten klanten dan bv ook gewoon bij het nieuwe abonnement onbeperkt internet moeten hebben, en niet 5,- euro per maand extra voor deze dienst. Kom op zeg, waar is die service gebleven???

Ik wil best mijn abonnement wijzigen en weer 2 jaar klant blijven, maar dan mag er best wel wat meer tegenover staan. Ben tenslotte een vaste klant!! Kom T-Mobile, doe er iets aan aub. Ben zeer tevreden klant, heb nooit ergens last van. Behalve mijn verlenging dan 🙂

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Serviceweb

Fijn om te horen dat je een tevreden klant bent en hopelijk kunnen we dat ook zo houden.:) Wij vanuit Webcare kunnen je geen aanbieding doen maar ik zal dit doorzetten naar de juiste afdeling en dan wordt er contact met je opgenomen. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Jullie hebben me gebeld en jammer genoeg geen aanbieding kunnen doen voor een SIM Only. Vind toch eigenlijk best wel sneu dat dit niet kan en dat je als trouwe klant geen extra korting meer kan krijgen. Snap best wel dat het om een SIM Only abonnement gaat en je hier misschien niet veel meer aan ouderhoud, maar had toch wel iets meer verwacht.

Omdat ik toch graag bij T-Mobile wil blijven en het tijd vond dat ik mijn abonnement eens ging aanpassen, vind het alle jezus duur worden en we moeten op de kleintjes letten. Om over te stappen naar een andere provider zie ik toch niet zitten. Dus dat is dan wel weer een + van T-Mobile. Maar goed, ben weer 2 jaar zeker vaste klant en stel me niet teleur T-Mobile :) 
Reputatie 5
@Serviceweb

Mijn collega's hebben hun best gedaan om een zo goed mogelijke aanbieding bij je neer te leggen, meer konden zij helaas niet voor jou betekenen.

Wat fijn om te lezen dat je alsnog bij ons bent gebleven! Wij zitten voor je klaar om je tevreden te houden mocht je in de toekomst vragen of klachten hebben! 🙂

Reageer