Beantwoord

Contract verlengen maar T-Mobile duur

Mijn contract loopt in juni af dus kan ik al verlengen. Alleen als ik bijvoorbeeld de Samsung S7 Edge kies met Go 5 Gig en onbeperkt bellen dan zou ik 48 euro per maand betalen.

Zou ik deze zelfde aanbieding bij Tele2 kiezen met ook 5 Gig en onbeperkt bellen dan betaal ik maar 38 euro per maand. Dan is de stap niet moeilijk om te nemen om over te stappen natuurlijk. Is er een reden voor dit grote prijsverschil?

Ik wacht nog even een maandje de Samsung S8 af met de aanbieders.
icon

Beste antwoord door Thalina 9 maart 2017, 10:01

Hoi Molenkamp,

Wat jammer om te lezen dat je overweegt om ons te gaan verlaten! Dat zou ik natuurlijk niet leuk vinden! Heb je bij dit abonnement ook gekeken naar alle aanvullende voordelen die je bij ons hebt? Wij hebben het best geteste netwerk van Nederland en je kunt maandelijks jouw bundel aanpassen (omhoog of omlaag). En natuurlijk kun je met ons T-Mobile GO abonnement al jouw data ook in de EU gebruiken. Super handig natuurlijk met de zomer die eraan zit te komen 🙂 En wat denk je van T-Mobile Extra en T-Mobile Samen? Ik zie dat je dit laatste voordeel voor onze klanten nog niet gebruikt. Heb je er al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens maandelijks een leuk cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro korting. Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega. Dan kun je telefonisch (vrijblijvend) samen kijken naar een passend abonnement. Als je gebeld wilt worden, hoor ik graag op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent. Uiteraard kun je ook nog even wachten totdat de Samsung S8 er is. Op deze pagina vind je meer informatie over dit toestel en kun je je ook inschrijven voor de mailing. We houden je dan op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en wanneer het toestel verkrijgbaar is bij ons!

Denk er nog even rustig over na. Als ik nog aanvullende vragen kan beantwoorden, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

11 reacties

Laat maar. Ik zie al waarom jullie ineens met alles duurder zijn. Toestelprijzen liggen bij jullie zeer hoog. De Samsung S7 Edge kost los bij Tele2 €408,- en bij jullie €648,-. Zelfde geld voor de Iphone 7 Plus en de Huawei Mate 9(als je dus kiest voor telefoon volledig betalen in één keer). Zo zal het ook wel gaan met de Samsung S8. Wordt toch overstappen dan. Prijsverschillen zijn te groot.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Molenkamp,

Wat jammer om te lezen dat je overweegt om ons te gaan verlaten! Dat zou ik natuurlijk niet leuk vinden! Heb je bij dit abonnement ook gekeken naar alle aanvullende voordelen die je bij ons hebt? Wij hebben het best geteste netwerk van Nederland en je kunt maandelijks jouw bundel aanpassen (omhoog of omlaag). En natuurlijk kun je met ons T-Mobile GO abonnement al jouw data ook in de EU gebruiken. Super handig natuurlijk met de zomer die eraan zit te komen 🙂 En wat denk je van T-Mobile Extra en T-Mobile Samen? Ik zie dat je dit laatste voordeel voor onze klanten nog niet gebruikt. Heb je er al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens maandelijks een leuk cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro korting. Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega. Dan kun je telefonisch (vrijblijvend) samen kijken naar een passend abonnement. Als je gebeld wilt worden, hoor ik graag op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent. Uiteraard kun je ook nog even wachten totdat de Samsung S8 er is. Op deze pagina vind je meer informatie over dit toestel en kun je je ook inschrijven voor de mailing. We houden je dan op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en wanneer het toestel verkrijgbaar is bij ons!

Denk er nog even rustig over na. Als ik nog aanvullende vragen kan beantwoorden, laat het dan gerust weten!
Bedankt voor je antwoord Thalina.

Uiteraard wacht ik eerst op de Samsung S8 aanbieding. Buitenland voordeel heb ik niets aan aangezien ik ieder jaar in Turkije zit, en dit land valt buiten de bundel. De rest van mijn gezin is al overgestapt naar Tele2 vorig jaar omdat jullie gemiddeld 5 euro per maand duurder waren. Netwerk is van hun ook stabiel. Alleen ik zit nog bij T-Mobile dus de voordeelbundels heb ik niets aan. Met de LG G4 waren jullie de goedkoopste in 2015. Dus laten we de prijzen van de Samsung S8 afwachten. Tele2 heeft op dit moment belachelijk lage prijzen voor hun toestellen. Vodafone en vooral KPN zijn weer flink duurder dan jullie.
Reputatie 2
Molenkamp het mooie is dat deze telefoon 45 voor 5 gb was.
Op het moment dat tmobile aktie 75 euro retour van samsung kreeg dit toestelprijs.
Met 3 euro verhoogde.
Tmobile vindt niet dat klanten recht op die 75 euro hebben.
Zo pakt tmobile die 76 euro af.
Ga hierom dus opzeggen en overstappen loop me contract bij me vrouw af ga ze ook weg 10 jaar klant wordt je gewoon in de maling genomen.
Weg is weg en blijf bij jullie weg.
Adviseer iedereen over te stappen
Maar geef vodafone klanten maar gratis telefoons weg want anders gaan ze naar ziggo.
En laat de vaste klanten maar lekker betalen.
KLAAR MET T-MOBILE ..............
Inderdaad vreemd dat T-Mobile zelfs duurder is dan Belsimpel en je alsnog bij T-Mobile blijft. Er zit alleen een partij tussen welke eigenlijk ook nog eraan moet verdienen, maar toch goedkoper voor de klant is. https://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s7-edge-black/abonnement#aanb_39819_39045

Bij T-Mobile zelf: https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Samsung-Galaxy-S7-edge-32GB-met-75-euro-retour-Zwart/msas7e3azw.html?ab_agid=1

Wat zijn dit voor vreemde praktijken? Ik kan hier alleen maar uit concluderen dat de toestelprijzen te hoog liggen bij T-Mobile bewust. 75 euro cashback is inderdaad een wassen neus op deze slinkse manier.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jackass79 & Molenkamp,

Laat ik vooropstellen dat we jullie die actie juist gunnen! Of er op dat moment een prijsverandering was kan ik nu niet (meer) zeggen, maar dit zijn niet het soort praktijken waar wij mee aan de haal gaan.

Het verschil met Belsimpel is logisch te verklaren; zij hebben een grotere voorraad van toestellen, omdat zij deze voor alle providers inslaan. Hierdoor kunnen zij hun eigen prijzen kiezen en deze vaak voor een scherper tarief aanbieden. Dit is dan ook de reden dat de toestelprijzen verschillen met de kosten voor een telefoon zoals wij die aanbieden. Dit is dan ook een mogelijkheid, het enige waar je dan wel aan gebonden bent is de garantie en overige voorwaarden van Belsimpel. Mocht jouw toestel dan ooit gerepareerd worden, dan loopt dat via hen en niet via ons. Dit zijn punten om mee te nemen in de overweging!

Als jullie nog meer vragen hebben óf als wij iets voor jullie kunnen doen, dan horen we dat graag!
Ik zie het zelfde als een auto kopen bij de dealer was je altijd duurder. Dat is nu ook wel minder aan het worden die zien ook in dat ze dan naar de gewone garage gaan. Dit is bij t mobile ook al jaren via hun zelf altijd duurder. Ga je naar een andere winkel heb je korting of iets extra. Het blijft vreemd
De kogel is door de kerk. Via TMobile is het echt te duur. Via aanbieders zoals Mobiel.nl is het zelfs een stuk goedkoper om bij TMobile te blijven. Aangezien Tele2 nog een klein stapje goedkoper is en de 4G dekking beter is hier in het Westland(mijn vrouw heeft ook Tele2) ben ik toch overgestapt via mobiel.nl. EU minuten heb ik niets aan aangezien ik in landen zit met vakantie die buiten de EU vallen.

Ik heb de Samsung S8 Plus genomen met onbeperkt bellen/SMS en 5Gig aan data. 130 euro bijbetalen en voor de rest 42 euro per maand. Hoe meer je bijbetaald hoe lager de maandelijkse kosten natuurlijk. Maar deze deal kun je onmogelijk krijgen bij TMobile. Dan moetje ook nog eens flink bijbetalen. Ik heb er zelfs een screenprotector en een hoesje bijgenomen. Nog goedkoper uit.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Molenkamp,

Uiteraard jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! Mocht ik in de komende tijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We blijven voor je klaar staan!
Reputatie 2
Die actie kan je me wel gunnen maar die krijg ik niet op de dag dat die actie kwam verhoogde tmobile de s7 edge.
Dus zijn wel de praktijken waar jullie mee aan de haal gaan.
Mij vrouw elke 2 jaar mobile madness in de december 50 procent korting ik nooit.
Persoonlijk aanbod verlengen is geen aanbod. Al 10 jaar klant samen met me vrouw 20 jaar.
En bij mij is het nu klaar kom niet aan met de voordelen voor de vaste klant.
Gun jullie nu niks meer en zullen netjes contract afmaken en overstappen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jackass79,

Acties zoals Mobile Madness Maand zijn er van tijd tot tijd en dit zijn inderdaad zeer scherpe acties. Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen en dit doen we ook zodat iedereen nog rustig kan kijken of er een mooie aanbieding komt. Daarnaast is het ook mogelijk je contract wat langer door te laten lopen, als je liever wacht op een actie of bijvoorbeeld een nieuw toestel.

In dit topic werd aangegeven dat er eerst €45,- per maand betaald moest worden, toen was het gestegen naar €48,- en ik zie dat de kosten ondertussen weer gedaald zijn naar €47,-. Dit verandert dus regelmatig, soms pakt dat goed uit en andere keren is het net weer even nadelig. Het zou jammer om je te zien vertrekken, na zo'n lange tijd als klant! Als we je, buiten de prijs, dus nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!

Reageer