Beantwoord

Contract verlengen met Nieuwe Motorola Moto X

De titel zegt het eigenlijk al. Ik wil graag me huidige abonnement, dat over 3 maanden afloopt, verlengen met de nieuwe Motorola Moto X (Bamboo white), maar hij staat niet in het rijtje met alle telefoons. Zelfs het hele merk Motorola staat daar niet tussen...
Ik heb hem wel op andere sites gevonden die hem met een t-mobile abonnement verkopen, maar op de t-mobile site zelf is hij nergens te vinden. Hoe komt dit?:P
icon

Beste antwoord door iamPuk 2 oktober 2014, 22:26

Hoi Arox en welkom op het forum. :)

Er zal wel een reden zijn dat T-Mobile het merk / type niet aanbiedt. Motorola was geen populair merk meer al lijkt daar wel weer verandering in te komen.

Als je het toestel tegen komt op een andere website icm een T-Mobile abonnement dan kan je ook via die website de verlenging doen. Dat is verder geen probleem. Het toestel zal gewoon goed werken met je abonnement. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Arox en welkom op het forum. :)

Er zal wel een reden zijn dat T-Mobile het merk / type niet aanbiedt. Motorola was geen populair merk meer al lijkt daar wel weer verandering in te komen.

Als je het toestel tegen komt op een andere website icm een T-Mobile abonnement dan kan je ook via die website de verlenging doen. Dat is verder geen probleem. Het toestel zal gewoon goed werken met je abonnement. 🙂

Reageer