Beantwoord

Contract verlengen, wanneer krijg ik mijn telefoon?

• 14 september 2017
  • 20 reacties
  • 767 Bekeken

Heb mijn contract verlengd, wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten
icon

Beste antwoord door Hajar 15 september 2017, 12:06

Hi Wagel031,

Ik heb al gereageerd op je privébericht en je meer uitleg gegeven. Je toestel is nog niet op voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van de T-Shop. Je kan dan je toestel ophalen.
Bekijk origineel

20 reacties

Badge +13
Beste Wagel wanneer het toestel op voorraad is krijg je via een mail snel de mogelijkheid om een bezorgd afspraak te maken.
Is het toestel niet op voorraad dan volgt die mail wanneer het toestel op voorraad is.

Welk toestel heb je gekozen?
IPhone SE 32 GB grijs
Badge +13
Volgens de site is hij op voorraad dus zou je snel een mail moeten krijgen.
Anders in je spam mail box kijken of hij daar bij zit?

Wanneer heb je besteld?
13 september 07.50 definitieve bevestiging van T-Mobile webshop ontvangen maar T-Mobile shop Pensmarkt Den Bosch die binnen 14 uur contact zouden moeten opnemen konden mij, na een bezoek aan de winkel, alleen mededelen dat de order blijkbaar nog niet verwerkt was
Badge +13
Dan zou je nog even geduld moeten hebben ze kunnen alleen tijdens winkel tijden contact opnemen.
Verder zal een moderator hier met 24/48 uur reageren mocht je hem nog niet binnen hebben.
Ik wacht af, bedankt voor de informatie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wagel031,

Als ik de gegevens erbij pak die zijn gekoppeld aan je forumaccount dan zie ik inderdaad dat er geen verlenging is aangevraagd. Heb je een verlenging aangevraagd met het nummer dat eindigt op 916? Zo ja, dan is je aanvraag niet goed doorgekomen. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer, naam, adres en e-mailadres die je hebt gebruikt? Ik kijk dan graag met je mee.
U bent er bijna (...= niet)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wagel031,

Ik heb al gereageerd op je privébericht en je meer uitleg gegeven. Je toestel is nog niet op voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van de T-Shop. Je kan dan je toestel ophalen.
Dank
Ruim een week na verlenging contract nog steeds geen Iphone SE 32 GB in Den Bosch bij T-Mobile Shop aangekomen. Wat een "aanbod" service
Reputatie 7
Badge +20
Hi wagel031,

Jouw iPhone SE 32 GB is op dit moment nog niet op voorraad, hopelijk is dit snel wél het geval! Wanneer het toestel in de T-Mobile winkel beland is, wordt er telefonisch contact met jou opgenomen, om te laten weten dat jouw toestel er is. Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Beste David, vandaag op de website van T-Mobile rondgekeken staat er bij abonnement verlengen en bij losse telefoons: iPhone SE 32 GB direct leverbaar. Komt mijn telefoon er nu ook aan
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Wagel,

De levertijden op onze website staan los van de voorraad bij ons in de T-Mobile Shop. Echter verwacht ik dat het niet lang meer zal duren voordat er een exemplaar bij de T-Mobile Shop ligt, dus wordt je hier snel over gebeld. We zullen het nog even moeten afwachten.

Zoals David ook aangaf, mocht je in de tussentijd andere vragen hebben dan horen we het graag van je!
iPhone SE 32 GB is binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wagel031,

Het heeft even geduurd maar gelukkig heb je hem nu in handen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone. En wens je ook een fijne reis!

Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten!
Dank
6 dagen geleden mijn nieuwe telefoon ontvangen, gekoppeld aan het verlengen van mijn abonnement. Op my t-mobile wordt beweerd dat als de nieuwe telefoon binnen is ook het nieuwe abonnement ingaat. Helaas niet het geval en daardoor kunnen ook de kortingen niet worden weergegeven. Service?????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wagel031,

Hoe bevalt jouw nieuwe telefoon?

De datum van de verlenging kan in sommige gevallen niet correct worden getoond op My T-Mobile, dan staat de datum bijvoorbeeld een half jaar verder. De verlenging gaat echter niet in op het moment dat je jouw toestel ontvangt, maar wanneer jouw huidige abonnement afgelopen is. Jouw huidige abonnement loopt nog tot en met 8 oktober, dus de verlenging gaat op 9 oktober in. Dit is ook terug te zien op My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'.

Hopelijk is mijn uitleg zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Prima, bedankt

Reageer